За підсумками листопада в Україні реалізовано 7,1 тис. нових легкових авто, що означає падіння ринку в цьому сегменті в річному вираженні майже на 17%.
Водночас попит на нові автомобілі проти жовтня впав на 16%, повідомляє Укравтопром.

За підсумками моніторингу, найпопулярнішою маркою стала Renault. У листопаді було реалізовано 1173 автомобілі Renault, що на третину менше за показник річної давності. На другому місці Toyota з реалізацією 1136 автомобілів, що на 9% менше за результат листопада 2019 року.
Третя позиція в Kia. В активі цієї марки 509 реєстраційних номерів (-32%).
На четвертому місці Skoda, яка в листопаді на 7% скоротила реалізацію до 492 одиниць.
П'ята позиція в рейтингу та зростання 69% у Mazda — 290 авто.

Шостий результат продемонстрували одразу дві марки — Volkswagen і Peugeot, у заліку яких по 289 зареєстрованих авто. Водночас, як порівняти з листопадом минулого року, німецька марка втратила 50% продажів, а французька, навпаки, показала зростання на 12%.
Раніше повідомлялося, що авторинок України повернувся на докарантинний рівень.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також