Facebook Pixel

Обвал ринку легкових авто в Україні досяг 17%

За підсумками листопада в Україні реалізовано 7,1 тис. нових легкових авто, що означає падіння ринку в цьому сегменті в річному вираженні майже на 17%.

Водночас попит на нові автомобілі проти жовтня впав на 16%, повідомляє Укравтопром.

v-noyabre-obvalilsya-spros-na-novye-legkovye-avto-ukravtoprom-google-chrome.jpg

За підсумками моніторингу, найпопулярнішою маркою стала Renault. У листопаді було реалізовано 1173 автомобілі Renault, що на третину менше за показник річної давності. На другому місці Toyota з реалізацією 1136 автомобілів, що на 9% менше за результат листопада 2019 року.

Третя позиція в Kia. В активі цієї марки 509 реєстраційних номерів (-32%).

На четвертому місці Skoda, яка в листопаді на 7% скоротила реалізацію до 492 одиниць.

П'ята позиція в рейтингу та зростання 69% у Mazda — 290 авто.

Шостий результат продемонстрували одразу дві марки — Volkswagen і Peugeot, у заліку яких по 289 зареєстрованих авто. Водночас, як порівняти з листопадом минулого року, німецька марка втратила 50% продажів, а французька, навпаки, показала зростання на 12%.

Раніше повідомлялося, що авторинок України повернувся на докарантинний рівень.

Подякувати 🎉