Якщо до 6 серпня 2025 року абітурієнт побачить у своєму електронному кабінеті повідомлення про рекомендацію на вступ (на бюджет чи контракт), то протягом трьох днів, до 18:00 9 серпня, треба виконати три обов’язкові кроки, нагадує «Освіта.ua».
Крок 1. Підтвердити місця навчання у виші у 2025
Це можна зробити:
- особисто у приймальній комісії;
- дистанційно через електронний кабінет за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Абітурієнтам, що перебувають за кордоном або на окупованій території і не мають КЕП, треба завантажити скан підписаної заяви.
Крок 2. Подати копії документів до вишу
Список документів є на сайті обраного закладу. Зазвичай він такий:

- паспорт або ID-картка;
- податковий номер;
- військово-обліковий документ;
- документ про освіту (якщо його немає в ЄДЕБО);
- фото 3×4;
- інші документи, якщо вимагає виш (довідка, медогляд тощо).
Документи можна подати очно або онлайн (з КЕП). У деяких вишах потрібна папка, фото, конверти. Також можуть просити заповнити форму для договору.
Крок 3. Підписання договору про навчання у виші
Цей договір укладається між вишем та вступником (для неповнолітніх — разом з батьками). Підписати його можна очно або онлайн з КЕП.
Що варто пам’ятати при вступі до вишу у 2025
Якщо ви проживаєте на тимчасово окупованій території, то можете пройти ці три кроки протягом 6 місяців після початку навчання.
Вступники з іноземним атестатом повинні отримати український документ упродовж 6 місяців, інакше зарахування скасують.
Після виконання всіх кроків статус заяви зміниться на «Включено до наказу».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також