Компанія «Нова пошта» запустила власну лінійку одягу та аксесуарів. Прибуток від їхнього продажу буде витрачено на посилення української ППО в рамках проєкту «Запакуй небо – прокачай ППО!». Про це інформує НП у пресрелізі.
«Наш мерч допоможе подякувати силам ППО за їхню роботу і словами, надрукованими на речах, і гривнею. Адже весь прибуток з продажу мерчу піде на прокачку нашої протиповітряної оборони», – розповідає Олена Плахова, директорка з управління репутацією Нової пошти.
Українці зможуть придбати худі, дощовики, футболки, рюкзаки, поясні сумки, піни та патчі. Вони створені в колаборації НП із відомими брендами. Партнерами та підрядниками ініціативи стали відомі дизайнери, ілюстратори, а також виробники одягу та аксесуарів.

«Нова пошта» презентувала власну лінійку одягу — Нова пошта

«Нова пошта» презентувала власну лінійку одягу — Нова пошта

«Нова пошта» презентувала власну лінійку одягу — Нова пошта

«Нова пошта» презентувала власну лінійку одягу — Нова пошта




Дизайн для футболок розробив художник Нікіта Тітов; піни з символікою тимчасово окупованих міст — ілюстраторка Катерина Пілюшенко. У створенні пінів та шевронів брав участь і дизайнер Артем Гусєв. Його ж ідея — зображення лелек та рядків із вірша Ліни Костенко на дощовиках. Плащі та худі виробляє харківський бренд One Face, а поясні сумки та рюкзаки пошив бренд GUD. Придбати мерч можна на сайті.
1 червня стартував спільний проєкт «Нової пошти» і фонду «Повернись живим» – «Запакуй небо – прокачай ППО!». Його мета — зібрати 330 млн грн на посилення протиповітряної оборони. Аби долучитись до проєкту, можна купувати лімітоване пакування у відділеннях, користуватись поштоматами і донатити на лендингу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також