МЗС у партнерстві з ЕРАМ Україна, без видатків для державного бюджету, розробили та впровадили якісні зміни у роботу системи електронної черги («E-Чергу»), яка забезпечує онлайн-запис на прийом до українських консульств.
Важливо відзначити, що створені раніше записи в старій системі були перенесені в нову «E-Чергу».
«Сервіс «E-Черга» є вхідною точкою доступу до консульських послуг. Питання доступності вільних слотів, безпеки роботи системи та випадки кібершахрайства — ключові і взаємопов’язані виклики роботи сервісу в останні роки. Віримо, що посилення заходів безпеки на етапі ідентифікації допоможуть розв’язати цю проблематику, а оптимізація інтерфейсу забезпечить більш комфортну реєстрацію для отримання державних послуг в консульських установах», — коментує Олексій Гладков, керівник Управління цифрової трансформації МЗС.
Над трансформацією сервісу працювали понад 10 спеціалістів EPAM, серед яких: бізнес аналітики, розробники, інженери рішень, дизайнери тощо. У проєкті використано сучасні технології Java, React, Node.js та Angular.
Основна новація торкнулася механізму авторизації під час запису в «E-Чергу». Відтепер для цього необхідно пройти ідентифікацію користувача через платформу ID.GOV.UA за допомогою електронних підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис чи BankID НБУ. Запроваджені зміни мають на меті унеможливити потенційні шахрайські дії при записі на отримання консульських послуг.
З докладною інструкцією щодо нової системи авторизації до «E-Черги» можна ознайомитися на сайті МЗС за посиланням.
Окрім зміни в авторизації доступу до сервісу, користувачі отримали оновлений особистий кабінет та можливість записатися в онлайн-чергу очікування у разі відсутності вільних слотів для запису на потрібний час чи дату. Інформування про появу вільного слоту наразі можливе через e-mail користувача.
«Пів року тому ми в EPAM проводили внутрішній хакатон для державних органів. Cеред його учасників були і представники МЗС у пошуку ідей щодо покращення функціоналу «E-Черги». Саме тоді ми запропонували своє бачення, а згодом долучилися до трансформації цієї системи. Команда працювала на волонтерських засадах та доклала максимум зусиль, щоб наші громадяни за кордоном мали позитивний користувацький досвід від державних послуг», — зауважує менеджер проєкту ЕРАМ Україна Юрій Погребняк.
Була також проведена повна перевірка системи безпеки та запроваджені відповідні оновлення зовнішнього порталу «E-Черги», а також системи сервісів для консульств. Окрім цього, тепер портал адаптований для мобільних пристроїв та планшетів, локалізації англійською, а також редизайну системи з урахуванням затверджених UI/UX рекомендацій порталу ДІЯ.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також