Співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив про купівлю віртуальним банком сервісу для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Ціну угоди він не розкрив.
За його словами, це дасть змогу об’єднати функцію оплати в закладах харчування із сервісами Expirenza.
«Ми зробимо єдиний QR-код для ресторанів: відгуки, меню, оплата та чайові. Нова назва сервісу — Expirenza by mono», — зазначив Гороховський.
Співзасновник monobank анонсував, що українські заклади матимуть змогу скористатися новими функціями та можливостями вже у вересні — жовтні цього року. Гороховський додав, що вони працюватимуть із будь-якими банківськими картками.

Додатково. Платформу Expirenza було засновано у 2019 році українськими бізнесменами Олександром Гудковим і Михайлом Селецьким. З-поміж клієнтів сервісу — Vodafone, «Добробут», SPORTLIFE, «Китайський привіт», «Чорноморка», Meest China та інші. Загалом платформа наразі нараховує понад 2 тис. клієнтів, має декількох і в США. У штаті компанії – 11 працівників.
Контекст. Історія monobank розпочалася 2017 року, коли екстопменеджери Приватбанку Дмитро Дубілет, Олег Гороховський і Михайло Рогальський вирішили створити IT-компанію «Фінтех бенд», яка й узялася за реалізацію мобільного банку. Monobank має одного партнера — «Універсал банк», який входить до Групи «ТАС».
За три роки роботи кількість клієнтів віртуального банку зросла до майже 4 млн.
У липні банк анонсував запуск можливості купувати та продавати біткоїни, а також свою е-sim разом з одним із мобільних операторів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!