Мистецтво, ТБ і ШІ допомагають підтримувати оптимізм у світі — опитування

Мистецтво, ТБ і ШІ допомагають підтримувати оптимізм у світі. Фото: work.ua

Згідно з результатами останнього дослідження, проведеного LG Electronics (LG), 48% споживачів заявили, що стали налаштовані більш оптимістично у порівнянні з шістьма місяцями тому.

Опитування, проведене в 16 країнах, надає ґрунтовні дані про глобальний рівень оптимізму, його ключові рушії та демографічні групи, які демонструють найбільший рівень щастя й оптимізму. Середній світовий індекс оптимізму становить 7,49 із 10. Найменш оптимістичними країнами виявилися Франція, Велика Британія та Австралія, які отримали результати на 14,5% нижчі за середній показник. Водночас найбільш оптимістичними стали Саудівська Аравія (+12%), Індія (+10,8%) та ОАЕ (+8,1%). Найвищий рівень оптимізму споживачі висловлюють щодо особистісного розвитку (69%) та сімейних стосунків (66%), тоді як найбільші занепокоєння викликають фінансові питання.

Розваги, включаючи фільми, телебачення, музику та мистецтво, виявилися найвагомішим джерелом оптимізму для респондентів (60%). На другому місці опинився штучний інтелект, який отримав підтримку 56% учасників опитування. Менше половини респондентів (48%) назвали джерелом оптимізму соціальні мережі, тоді як міжнародні кризи, такі як війна, викликали найменший рівень оптимізму.

LG провела опитування, щоб краще зрозуміти та підтримати природу щастя, відповідаючи філософії бренду Life’s Good («Життя прекрасне»). Отримані результати стали частиною масштабних зусиль компанії з аналізу потенціалу та впливу оптимізму у світі, демонструючи прагнення LG сприяти підвищенню рівня оптимізму серед своїх споживачів.

Молодші покоління частіше шукають в інтернеті позитивні матеріали та людей зі схожими поглядами, щоб підвищити свій рівень оптимізму. 86% користувачів стверджують, що соціальні мережі мають вплив на їхнє особисте життя, а 67% вважають, що вони впливають на суспільство в цілому.

Представники покоління Z також частіше звертаються до психотерапевтів, йдуть на шопінг або вдаються до радикальних методів боротьби з негативом, таких як видалення акаунтів у соціальних мережах.

Читати на The Page