Winner продаватиме в Україні седани та кросовери однієї з найстаріших компаній світу.
Мультибрендова компанія Winner додала до своєї корони ще один діамант — марку MG, яка через три роки відзначатиме сторічний ювілей. Так, від її славного минулого залишилися лише спогади й найбільший у світі клуб однієї марки MG Car Club. Але потрапивши 2007-го у власність шанхайського конгломерату SAIC, марка не захиріла й не асимілювалася в черговий суббренд. Навпаки, наразі MG є одним із китайських брендів, що має найбільший попит на зовнішніх ринках, — його продукція експортується до понад 60 країн, включно з 14 державами ЄС.
Фото: Winner
Спорт-бренд MG повертається на український ринок з п'ятьма бензиновими та електричними моделями
Перший старт марки в Україні — спільно з АІС 2011 року — закінчився безславно, тому для повернення на наш ринок китайці вибирали партнерів довго й занадто ретельно. Дистриб'юторську угоду з «Віннер Імпортс Україна» було підписано 7 квітня, а нові дилерські центри марки відчинять свої двері в III кварталі.
«Це дійсно честь і привілей — представляти в Україні таку шановану торгову марку, як MG, — прокоментував підписання угоди Петро Рондяк, голова правління Winner Group Ukraine. — Ми вважаємо, що додання MG до нашого портфоліо брендів на 100% узгоджується з основним баченням Winner — надання кращих у своєму класі автомобілів і послуг для наших клієнтів. Ми прагнемо до довгострокової присутності в Україні й сподіваємося на такі самі довгострокові відносини з MG».
Спочатку в Україні пропонуватимуть п'ять моделей з октагоном на радіаторних решітках: седан MG 5 і цілий виводок паркетників на всі випадки життя. Тут і бензиновий крос-компакт ZS, і його батарейна версія EZS, і средньорозмірник HS, і флагманська «електричка» Marvel R із більш як 400-кілометровим (за стандартом WLTP) запасом ходу. На всі моделі поширюватиметься та сама фірмова MG-гарантія, що й у всьому світі — 5 або 7 років залежно від моделі.

Фото: MG
Спорт-бренд MG повертається на український ринок з п'ятьма бензиновими та електричними моделями
Вихід на український ринок, який китайці вважають для себе одним із стратегічних у Європі, є частиною їхнього більш ніж амбітного плану Mission 100. До свого вікового ювілею вони збираються вийти на сотню світових ринків і щорічно продавати мільйон автомобілів.
«Я хотів би подякувати командам SAIC і Winner, які наполегливо працювали впродовж останніх восьми місяців, щоб ця подія настала, — прокоментував підписання договору Віталій Копич, заступник голови правління Winner Group Ukraine і фінансовий директор Групи. — Особливо хочеться відзначити Сергія Носенка, призначеного бренд-директором MG в Україні, та Ронг Бао (Mr. Rong Bao), менеджера департаменту розвитку нових бізнесів. Я вірю, що разом із Winner MG досягне успіху в Україні!»

Фото: Winner
Спорт-бренд MG повертається на український ринок з п'ятьма бензиновими та електричними моделями