Винахідник автомобіля продовжує фонтанувати новинками. Сьогодні об 11:00 він покаже оновлений крос-купе GLE. За традицією об'єднало у спойлері, який передує презентації, все те, що вам потрібно знати про новинку.
За останньою модою стилісти намагаються максимально віддалити, розвести зовнішність купе та базового кросовера GLE. Тепер у нього оригінальний кузов з лінією даху, що спадає, та збільшеним нахилом стійок плюс власний аеродинамічний пакет. Численні оптимізації, включно зі щитками під днищем, дозволили знизити коефіцієнт опору повітря майже на 10%.
Уже просте вивчення габаритних розмірів говорить про те, що минулого клонування немає й сліду. Якщо раніше це був просто «купейний GLE», то тепер йдеться про повністю оригінальну розробку. Новинка є ширше і довше, але водночас коротше за колісною базою.
Головна фішка купе — керованість. На вибір три типи підвіски — що називається, на всі випадки життя. У базовому виконанні це сталеві пружини, потім йде «пневматика» Airmatic з адаптивними амортизаторами й у топовій версії — активна гідропневматика E-Active Body Control. В останньому випадку вона працює від 48-вольтової електросистеми й завдяки скануванню рельєфу дороги задає ступінь демпфірування та зусилля пружин кожного з коліс. Тобто протидіє крену, клювкам і присіданням. У мехатронного шасі цілих сім режимів роботи: Slippery, Comfort, Sport, Sport +, Individual, Trail і Sand.
У топової версії AMG GLE 53 4Matic + Coupe взагалі «власна» пневмопідвіска з адаптивними амортизаторами, активними електромеханічними стабілізаторами поперечної стійкості.
Моторна лінійка починається з дизельної 2,9-літрової «шістки» OM 656, що залежно від налаштувань видає 272 к. с. і 600 Нм (350 d 4Matic) або 330 к. с. і 700 Нм (400 d 4Matic). У топової версії AMG GLE 53 4Matic + Coupe бензинова 3-літрова «шістка» з турбокомпресором, електричним нагнітачем і 48-вольтовим стартером-генератором EQ Boost, який під час розгону «в підлогу» і в режимі «старт-стоп» додає кровні 22 к. с. і 250 Нм до паспортних 435 к. с. і 520 Нм. Підсумковий спурт до першої сотні займає 5,3 секунди, а максимальна швидкість традиційно обмежена позначкою 250 км/год.

Фото: Mercedes Ukraine
У будь-якому разі двигуни працюють пліч-о-пліч з 9-ступінчастим «автоматом» 9G-Tronic (в AMG-версії це Speedshift TCT 9G) та роздавальною коробкою з електронно-керованою багатодисковою муфтою, що розподіляє тягу між осями.
Основні відмінності в салоні звелися до багатшого оснащення: опціональні для GLE спортивні сидіння та передня панель з парою 12,3-дюймових екранів, що обтягнута штучною шкірою Artico, тут ідуть уже в «базі». Не остання якість купе — корисний об'єм багажника. У неофіта він збільшився з 650 до 655 літрів «під полицею» і з 1720 до 1790 літрів в разі складання заднього ряду.