Виробник зброї Smith & Wesson відзначає «багато в чому безпрецедентне» зростання попиту на вогнепальну зброю в США. Про це з посиланням на гендиректора компанії Марка Сміта повідомила Financial Times (FT).
За словами Сміта, велика частина попиту припадає на людей, які «просто бояться за свій особистий захист і безпеку» в зв'язку з пандемією і заворушеннями в країні. Серед власників зброї швидше за все ростуть дві групи: жінки і афроамериканці.
Smith & Wesson в I кварталі 2021 фінансового року (завершився 31 липня) збільшила виручку від продажу вогнепальної зброї майже в 2,5 рази в річному вимірі, до $229 млн.

Компанія отримала чистий прибуток $48,4 млн в порівнянні зі збитками в $2,1 млн торік.
Акції компанії з початку року подорожчали на 164%.

Інший виробник зброї — Sturm Ruger в липні повідомив, що його продажи дистриб'юторами в першому півріччі підскочили на 47% в річному вимірі. Попит почав різко підвищуватися на кінці першого кварталу.
Продажі зброї в США завжди ростуть в рік президентських виборів, оскільки покупці прагнуть застрахуватися від можливого посилення контролю за обігом зброї, повідомляє FT. Але минулого літа попит підскочив головним чином через заворушення у великих містах країни, а також через пандемію і викликану нею економічну кризу.
За даними Національного фонду стрілецького спорту (NSSF) США, в 2020 році майже 5 млн американців придбали зброю вперше.
У цьому році кількість проведених ФБР перевірок покупців зброї може перевищити торішній рекорд в 28,4 млн. У серпні було проведено 3,1 млн перевірок, а з початку року — 25,9 млн.
Додатково. Через сім років після того, як колишній підрядник Агентства національної безпеки (АНБ) Едвард Сноуден в 2013 році розповів про масове стеження за телефонними розмовами американців, Федеральний апеляційний суд постановив, що програма АНБ була незаконною.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Маркетинг для нішевих транспортних стартапів: що працює і як це використав у кейсі Netpeak