Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) зараз розробляє нові електрички для програми Kyiv City Express і швидкісні потяги, які повинні прийти на зміну ЕКр1 «Тарпан».
Про це в інтерв'ю Mintrans розповів президент КВБЗ Володимир Приходько.
«Ми розробляємо нові приміські електропоїзди для того, щоб взяти участь у проєкті приміського руху Kyiv City Express. Ми будемо готові поставити нові приміські електропоїзди вже наприкінці наступного року. Таким чином ми створимо конкуренцію продукції Stadler, яку зараз в УЗ розглядають для цього проєкту», — сказав Володимир Приходько.
Також КВБЗ розробляє наступне покоління пасажирських вагонів. За словами Володимира Приходька, керівник пасажирського напряму «Укрзалізниці» Олександр Перцовський пообіцяв розглянути відповідні пропозиції заводу протягом найближчих двох місяців.
«Також ми розробляємо нове покоління швидкісних поїздів, які повинні прийти на зміну ЕКр1 «Тарпан». Ми їх поставили раніше в УЗ у рамках конкурентної боротьби з Hyundai і Škoda», — додав президент КВБЗ.
Водночас завод не збирається займатися виготовленням тепловозів тому, що відповідний тендер УЗ виграв французький Alstom. За словами Приходька, закупівля Україною Alstom не найвигідніший варіант.
Електровоз від КВБЗ був би дешевше, ніж від Alstom, думаю, на 15-20%», — підсумував він.
На даний момент в Україні немає власного виробника приміського залізничного транспорту. На початку 2000-х років випуск такої техніки налагоджений був «Луганськтепловозом». Але зараз цього підприємства фактично не існує.
У 2015 році КВБЗ налагодив виробництво приміських дизель-поїздів, але зараз підприємство має проблеми з їхньою реалізацією.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також