Дизель-поїзд ДПКр-3 для регіональних пасажирських перевезень, створений на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ), пройшов випробування і рекомендований до експлуатації. Про це повідомила пресслужба підприємства.
Міжвідомча комісія на чолі з в. о. директора з інженерно-технічного забезпечення «Укрзалізниці» (УЗ) Сергієм Мямліним дозволила заводу виготовити дослідну партію з шести поїздів по три вагони в складі кожного.
Контекст. КВБЗ постійно пропонує УЗ і Мінінфраструктури свої розробки пасажирських поїздів, але закупівель поки що мало. Так, на дальніх маршрутах використовуються 10 швидкісних електропотягів Hyundai Rotem (Південна Корея) і тільки два «Тарпана», вироблених КВБЗ. Зараз ведуться переговори про закупівлю ще 10 поїздів, і чиновники знову схиляються до корейських поїздів.
Регіональні дизель-потяги також дуже потрібні залізничникам. Спочатку УЗ планувала закупити у КВБЗ шість таких потягів, але купила тільки один, який буде експлуатуватися на маршруті Центральний залізничний вокзал Києва — аеропорт «Бориспіль». Закупівля інших фінпланом УЗ на 2020 рік не передбачена.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також