Коломойський захоплює паливні держконтракти

Фото: Нацполіція

Компанія з орбіти так званої групи «Приват» — «Лівайн Торг» — перемогла в тендері Нацполіції на поставки бензинів. Якщо контракт буде підписаний, це стане першою централізованою поставкою «Приватом» палива для МВС із 2008 року.

За результатами аукціону ProZorro, «Лівайн Торг», яка займається продажем паливних карток «Авіас», поставить поліцейським 3 млн літрів бензину А-92 і А-95 на суму 78,5 млн грн. При цьому ціна буде на 50 коп. з літра меншою поточної роздрібної вартості палива в мережі «Привату», пише галузеве видання enkorr.

За дев'ять місяців 2019-го «Лівайн Торг» вже уклала з держсектором понад 5,5 тис. договорів на суму понад 1 млрд грн. Компанія за обсягами продажів стала третім постачальником палива держсектору за талонами і дрібним оптом.

«Приват» особливо активізувався на ринку держконтрактів після президентських виборів. Влітку цього року група відновила постачання палива для «Укрзалізниці» і вперше за три роки почала брати участь у закупівлях Міноборони.

До цього компанії «Привата» — «ВТФ Авіас», «Альянс Еволюшн» та «Лівайн Торг» — перемагали лише у невеликих тендерах регіональних підрозділів поліції або МВС (поліції охорони або батальйонів спецпризначення).

У 2011-2013 роках «ВТФ Авіас» брала участь у централізованих закупівлях палива МВС. Однак компанія програвала переважно групі WOG. У 2014-2015 роках МВС купувало паливо в основному за переговорною процедурою, пояснюючи це терміновістю через АТО. У переговорах брала участь і «ВТФ Авіас», але жоден контракт за цей час з нею не уклали.

Участь у тендерах «Приват» відновив після запуску ProZorro. Так, у жовтні 2017 року компанія «Альянс Еволюшн» навіть перемогла в тендері на постачання 4,4 млн літрів А-95 і 4 млн літрів дизпалива. Але і тоді договір так і не підписали через зауваження тендерного комітету до документації.

Наступну спробу вийти на тендери Нацполіції «Приват» зробив тільки у 2019 році — після відходу з ринку одного з головних постачальників палива для поліції останніх років — групи «Техойл». Але й тут не склалося: на перший тендер «Лівайн Торг» не допустили через проблеми з документацією, а на другому компанію обійшли за ціною ОККО і WOG.

Читати на The Page