Магазини в Китаї відкрилися та чекають на відновлення попиту

Зниження масштабів епідемії коронавірусу в Китаї дозволило ресторанам та магазинам відновити свою роботу. Однак у великих брендів, зокрема IKEA та Apple, діють обмеження щодо натовпу. Під час карантину роздрібні продажі другої за розмірами світової економіки за два місяці цього року скоротилися на одну п'яту в порівнянні з минулим роком.

Кількість захворілих на коронавірус у Китаї склала 80 тис. осіб, з яких померли понад 3,2 тис., ще 100 млн були вимушені сидіти вдома через карантин, повідомило Reuters.

Число нових заражень стрімко скоротилося: 6 березня кількість підтверджених випадків захворювання становила менше 100 осіб, а 17 березня цей показник впав до 13 хворих. Загалом 18 березня в Китаї було зафіксовано 34 випадки зараження вірусом, зокрема в Пекіні 21 випадок — це були громадяни Іспанії та Великобританії.

Повернення споживачів до магазинів є одним з ключових аспектів відновлення китайської економіки та капіталізації брендів, що вже відчули наслідки закриття магазинів в Азії, а тепер змушені закрити їх в Європі та Північній Америці.

Незважаючи на натовпи перед магазинами Apple та IKEA в Шанхаї та ажіотаж у деяких ресторанах, більшість магазинів усе ще порожні. Місцеві мешканці не поспішають повертатися до торгових центрів передусім через побоювання нових заражень у зв'язку з тим, що люди виходять на роботу.

Водночас деякі магазини намагалися стимулювати клієнтів до витрат — наприклад, пропонували знижки або подарунки. У деяких провінціях місцева влада попросила посадових осіб з Комуністичної партії витрачати гроші на покупки в якості прикладу для інших.

Контекст. Вірус SARS-CoV-2 вперше з'явився в Ухані (Китай) наприкінці грудня 2019 року. 3 березня у Чернівецькій області було зафіксовано перший випадок зараження вірусом COVID-19, а 13 березня – перша смерть від коронавірусу в Україні. Зараз, згідно з офіційними даними, кількість заражених у країні становить 7 осіб.

Читати на The Page