У рамках боротьби з поширенням інфекції COVID-19 Італія та Туреччина заборонили провезення ручної поклажі на багажних полицях у літаках усіх авіакомпаній.
Адміністратори вважають, що це також сприятиме зменшенню утворення черг у літаках під час посадки та висадки, повідомляє avianews.com.
Натомість мандрівникам було запропоновано здавати ручну поклажу в багаж. Найімовірніше, це створить черги на стійках реєстрації та біля багажних каруселей у зоні прильоту. Очевидно, що користі від нових заходів буде мало.
Раніше Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) розробило інструкцію для роботи в умовах пандемії COVID-19. Там було подано рекомендацію зменшити обсяг ручної поклажі в салонах за рахунок її розміщення в багажі. Однак це була саме рекомендація, а не зобов'язання.
Нові правила не вводять повну заборону на перевезення ручної поклажі в салоні. Однак авіаперевізники обмежують габарити поклажі, щоб вона могла поміститися під кріслом, яке стоїть попереду.
Так, Alitalia дозволяє взяти в літак ручну сумку, рюкзак або сумку для ноутбука з габаритами щонайбільше 45х36х20 см. Українська МАУ на рейсах до Туреччини обмежила розміри ручної поклажі параметрами 40х30х10 см, а її масу — щонайбільше 5 кг. Turkish Airlines дозволяє брати на борт ручну сумку, ноутбук або фотоапарат, вага яких не повинна перевищувати 4 кг, а габарити – 40х30х15 см.
Якщо пасажир взяв із собою ручну поклажу, яка відповідає стандартним правилам авіакомпанії, але не відповідає новим обмеженням, авіакомпанії дозволять здати її в багаж безкоштовно. Водночас із валізи обов'язково треба вилучити документи, цінні речі, техніку й акумулятори.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Вигідні умови для покупки авто в AUTOCENTER AUTO.RIA: пропозиції для українських водіїв