«Ін тайм» перестала видавати посилки. Одна з версій — банкрутство

Фото: пресслужба «Ін Тайм»

Українська служба доставки «Ін Тайм» припинила пересилання і закрила кілька відділень, що призвело до затримок у відправленнях вантажів і їх отриманні.

Як повідомили у пресцентрі служба доставки «Ін Тайм», компанія домовилася з найбільшими гравцями ринку логістики про те, що вони допоможуть їй доставити вантажі.

«Вантаж доставлять ресурсами цих компаній в рамках відповідних мереж відділень, де клієнти зможуть їх отримати», — додали в службі «Ін Тайм».

Водночас співвласник групи компаній «Нова Пошта» Володимир Поперешнюк на своїй сторінці у Facebook заявив, що причина зупинки роботи компанії «Ін Тайм» — банкрутство.

«Від цього страждають не тільки клієнти, працівники та постачальники, але й репутація всього ринку. Я не знаю точних причин банкрутства «Ін Тайму», проте відповідальність за це нестимуть власники та менеджмент».

Володимир Поперешнюк

Співзасновник компанії «Нова Пошта»

Поперешнюк також додав, що «Нова Пошта» готова зустріти нових клієнтів.

Раніше, 28 лютого, в редакцію видання Mc.today звернулось анонімне джерело з повідомленням про те, що на той час співробітники компанії «Ін Тайм» намагалися віддати невідправлені посилки клієнтам.

Він також надав скріншот повідомлення у загальному чаті компанії від гендиректора служби «Ін Тайм» Сергія Грачова, який заявляв, що компанія накопичила великі борги, у зв'язку з чим не може самостійно працювати. Однак «Ін Тайм» нібито домовилася з логістичними компаніями Meest Express і SAT. Хоча остання спростувала цю інформацію, заявивши, що не веде жодних переговорів з компанією «Ін Тайм».


Службу доставки «Ін Тайм» створили у травні 2002 року. Компанія доставляє вантажі від 100 грам до 100 тонн по Україні та за її межами (до 220 країн світу). «Ін Тайм» обслуговує понад 1,7 тис. пунктів видачі посилок.

Читати на The Page