Український H&M зріс на карантині на 60%: за літо наторгував на $10 млн

Шведський ритейлер Hennes & Mauritz AB (H&M) і друга за величиною мережа магазинів одягу в Європі збільшила виторг в українському сегменті на 59% у гривні за підсумками III фінансового кварталу з 1 червня до 31 серпня 2020 року.

У III фінкварталі продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 раза більше, ніж за такий же період 2019 року (56 млн шведських крон, або $6,28 млн). Група показала зростання у шведських кронах 54%, а в гривні — 59%, передає інформагентство «Інтерфакс-Україна», посилаючись на звіт компанії.

За цей період група запустила два нові магазини в Києві, розширивши мережу до п'яти об'єктів.

Загалом за дев'ять місяців 2020 року H&M збільшив виторг на 10% — до 156 млн шведських крон. Зростання продажів за цей період у гривні склало 5%. За підсумками дев'яти місяців 2019 року виторг склав 142 млн шведських крон.

У червні 2020 року H&M відкрив четверту торговельну точку в Україні в ТРЦ Dream Town, а 1 серпня — п'яту в ТРЦ Retroville.

За підсумками 2019 року H&M в Україні відкрив одну нову торгову точку і збільшив продажі майже вчетверо, до 227 млн шведських крон (близько $24 млн).

Український підрозділ H&M — «Ейч енд ем Хеннес енд Мауріц» — створено 2013 року. Згідно з даними Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, кінцевим бенефіціаром є Стефан Перссон (Швеція). Статутний капітал компанії становить 696,9 тис. грн.

Читати на The Page