Шведський ритейлер Hennes & Mauritz AB (H&M) і друга за величиною мережа магазинів одягу в Європі збільшила виторг в українському сегменті на 59% у гривні за підсумками III фінансового кварталу з 1 червня до 31 серпня 2020 року.
У III фінкварталі продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 раза більше, ніж за такий же період 2019 року (56 млн шведських крон, або $6,28 млн). Група показала зростання у шведських кронах 54%, а в гривні — 59%, передає інформагентство «Інтерфакс-Україна», посилаючись на звіт компанії.
За цей період група запустила два нові магазини в Києві, розширивши мережу до п'яти об'єктів.
Загалом за дев'ять місяців 2020 року H&M збільшив виторг на 10% — до 156 млн шведських крон. Зростання продажів за цей період у гривні склало 5%. За підсумками дев'яти місяців 2019 року виторг склав 142 млн шведських крон.
У червні 2020 року H&M відкрив четверту торговельну точку в Україні в ТРЦ Dream Town, а 1 серпня — п'яту в ТРЦ Retroville.
За підсумками 2019 року H&M в Україні відкрив одну нову торгову точку і збільшив продажі майже вчетверо, до 227 млн шведських крон (близько $24 млн).
Український підрозділ H&M — «Ейч енд ем Хеннес енд Мауріц» — створено 2013 року. Згідно з даними Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, кінцевим бенефіціаром є Стефан Перссон (Швеція). Статутний капітал компанії становить 696,9 тис. грн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також