GSC опублікувала перший трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2

S.T.A.L.K.E.R. 2. Фото: gsc-game.ru

Український розробник комп'ютерних ігор GSC Game World представив перший трейлер довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2 на презентації Xbox Game Showcase.

Ролик опубліковано на офіційному каналі Xbox.

Ігри, які було представлено під час презентації Xbox Game Showcase (включно зі S.T.A.L.K.E.R. 2, Fable та Halo Infinite), увійдуть до бібліотеки Game Pass або стануть умовно безкоштовними, повідомила Microsoft у twitter.

Перша частина гри «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля» від української студії вийшла 13 років тому, у березні 2007 року. Це шутер від першої особи з елементами RPG та survival horror. Сюжетна лінія гри розгортається в Зоні відчуження Чорнобильської АЕС.

Розробники обіцяють, що нова гра буде з масштабним і нелінійним сюжетом, у якому рішення гравця впливатимуть на долю персонажів, локальні події та світ загалом.

Водночас творці залишать і старі механіки, традиційні для всього всесвіту «Сталкер», які присутні і в книзі братів Стругацьких «Пікнік на узбіччі», і в однойменному фільмі Андрія Тарковського. Зокрема, йдеться про перевірку аномалій за допомогою болтів.

Реліз планується на PC та Xbox. Точну дату не оголошено, але розробники пообіцяли у 2021 році.

Розробка другої частини гри, яка стала культовою, пов'язана з непередбаченими обставинами. Її було анонсовано ще у 2010 році, випуск планувався у 2012 році, але його було скасовано в грудні 2011 року. Повторний анонс S.T.A.L.K.E.R.2 відбувся у березні 2018 року.

Серія ігор S.T.A.L.K.E.R. має три частини: «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля», пріквел «S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо» та сіквел «S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті».

Гра, незважаючи на непросту історію її створення, мала непоганий комерційний успіх. Вже на 24 березня 2007 року (через чотири дні після релізу) проєкт посів восьму позицію в чарті продажів для різних платформ і першу – серед ігор для РС за рейтингом британської організації ELSPA.

Через рік, 12 лютого 2008, було надано проміжну інформацію про тираж: 950 тис. офіційних копій – на території країн СНД, 700 тис. – у решті країн світу.

GSC Game World — українська приватна компанія, розробник комп'ютерних ігор. Заснована в 1995 році Сергієм Григоровичем, який є її керівником. Стала першою в Україні перекладати ігри для PC російсько мовою. У 2002 році компанія стала також і видавництвом — GSC World Publishing. GSC відома також як розробник відомої серії історичних стратегій в реальному часі — «Козаки».

Читати на The Page