Facebook Pixel

Через коронавірус стрімко зріс світовий попит на онлайн-ігри та застосунки

Світовий попит на ігри та онлайн-застосунки зріс на $150 млрд за рахунок рекордної кількості скачувань китайськими користувачами. Про це повідомила газета The Financial Times з посиланням на дані аналітичної компанії AppAnnie.

Люди в Китаї проводять більше часу за комп'ютерами та зі смартфонами, і це дає нові можливості для монетизації ігор і застосунків.

За перший тиждень лютого з iStore, інтернет-магазину Apple, в Китаї було здійснено 222 млн завантажень. Середня тижнева кількість застосунків, які завантажені протягом перших двох тижнів лютого, зросла на 40%, як порівняти з середнім показником за весь минулий рік. Аналітики AppAnnie вважають, що «мільйони китайців використовували мобільні додатки для пошуку альтернативних способів відновлення повсякденної діяльності». Завантаження освітніх програм зросли через те, що школи у багатьох китайських містах залишаються закритими через епідемію коронавірусу.

Акції Tencent, найбільшого постачальника мобільних ігор у Китаї, зараз перебувають на 20-місячному максимумі, а ринкова капіталізація компанії перевищує $500 млрд.

tencent.jpg

Акції китайської New Oriental Education, яка спеціалізується на онлайн-освіті, зараз знаходяться на історичному максимумі.

neworiental.png

Контекст. Якщо коронавірус розігріває ринок онлайн-застосунків, то більшість інших ринків через нього падають. Так, минулого тижня Всесвітня золота рада опублікувала дослідження про вплив коронавірусу на ринок металу. Китай — найбільший споживач золота, на частку якого припадає до 30% споживчого попиту. Згідно з поточними оцінками, споживчий попит на золото в Китаї знизиться на 10-15%. Це може стати причиною для корекції вниз цін на золото вже протягом найближчих тижнів.

Федеральний резерв США висловив стурбованість щодо поширення епідемії коронавірусу та зазначив, що це є фактором ризику для економічного розвитку в усьому світі.

Подякувати 🎉