Шведська фінтех-компанія Klarna, яка надає фінансові послуги в інтернеті, як-от платежі для інтернет-магазинів, прямі платежі, а також платежі після покупки, хоче скоротити 2 тисячі працівників на користь штучного інтелекту. Про це повідомляє International Business Times.
Минулого року компанія звільнила понад 1000 співробітників, а тепер має намір скоротити ще 50% персоналу, що становить близько 2000 осіб. Основною причиною цього є використання штучного інтелекту для автоматизації робочих процесів.
Представник компанії повідомив, що протягом найближчих кількох років планується скоротити чисельність співробітників до близько 2 тисяч. Інформація про заміну працівників штучним інтелектом була озвучена під час проміжного фінансового звіту.
У компанії Klarna стверджують, що їх чат-бот, який використовує технології штучного інтелекту, здатний справлятися із завданнями, які раніше виконували 700 співробітників служби підтримки. Завдяки цьому час обробки запитів користувача скоротився з 11 хвилин до 2, при цьому рівень задоволеності клієнтів залишився на колишньому рівні.
Крім заміни співробітників служби підтримки, Klarna також застосовує штучний інтелект у галузі маркетингу та продажів.
«За словами представників компанії, наш ШІ-асистент тепер виступає в ролі потужного помічника при покупках, допомагаючи користувачам знаходити та вибирати товари, що відповідають їх потребам. Це ще більше покращує купівельний досвід, дозволяючи економити час та гроші», – заявили у компанії.
Цікаво відзначити, що скорочення відбулися не за рахунок звільнень, а внаслідок природної плинності кадрів та призупинення набору нових співробітників, запровадженого минулого року.
Проміжні фінансові показники Klarna демонструють збільшення доходу на 27%. Вона досягла виручки в 13,3 мільярда шведських крон і спромоглася перетворити збитки в 456 мільйонів крон, понесені минулого року, на прибуток у розмірі 673 мільйонів крон у 2024 році.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня