Власники нерозмитнених автомобілів на європейських номерах почали масово отримувати судові протоколи за перевищення строків тимчасового ввезення або транзиту більш як на 30 діб.
Погана новина для «свідків меморандуму», який нібито забороняє чіпати «євробляхарів» до ухвалення нового «закону про розмитнення». Законопроєкти про відносно доступнi митні ставки та скасування акцизу під час імпорту транспортних засобів (№№3704 — 3706) були зареєстровані ще в червні. Але про те, коли закрита 1 жовтня на карантин Верховна Рада візьметься за їхній розгляд, не відомо навіть «Автоєвросилі», яка все знає.
Між тим суди за поданням митників почали масово виписувати протоколи за перевищення строку тимчасового ввезення або транзиту. Порушення п. 6 ст. 470 і п. 6 ст. 481 Митного кодексу України передбачають штраф у розмірі 170 тис. грн або конфіскацію транспортного засобу в дохід держави.
Першими нововведення відчули на собі ті автомобілісти, які зареєстрували «євробляхи» на себе в режимі транзиту або під розмитнення й після пом'якшення карантину вирішили виїхати за кордон.
Юридична компанія «Дорожній адвокат» наводить як приклад справу №461/1786/20, у якій власнику авто відмовили в апеляції та заміні виду відповідальності зі 170-тисячного стягнення на конфіскацію. Подібний штраф (€ 5113) робить безглуздим подальше володіння 90% «євроблях», уже завезених в Україну. За середньої ціни €3-6 тис. за нинішніх умов їхня легалізація обійдеться в 300-500% митної вартості. А отже, на нас чекає різке здешевлення запчастин на розборках.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також