В Україні зберігається тенденція переходу на джерела інформації, що дають можливість найбільш оперативно дізнаватися про суспільно-політичні події, — месенджери та соціальні мережі. Про це йдеться в опитуванні Gradus Research.
Зараз люди все більше надають перевагу споживанню інформації на платформах, де переважає user-generated контент, а новини з’являються миттєво.
- 65% опитаних дізнаються про події в месенджерах;
- 61% — у соціальних мережах.
У серпні 2020 року частка месенджерів складала лише 41%. Воднчас рівень довіри до месенджерів разюче відрізняється з-поміж жінок і чоловіків.
Телебачення відходить на другий план
Інформаційні інтернет-ресурси та національні ТБ-канали відходять на другий план. Лише третина опитаних громадян споживають новини із цих джерел інформації. Частка користування інформаційними інтернет-ресурсами зменшилася майже вдвічі проти серпня 2020 року.
Цими традиційними джерелами інформації більшою мірою користуються представники вікової категорії 55 — 60 років. Водночас вибір основних каналів отримання інформації суттєво різниться з-поміж жителів міст-мільйонників і невеликих міст.
«Ми простежуємо тенденцію до споживання більшої кількості новин у месенджерах і соцмережах, яку запустив початок повномасштабного вторгнення. Рік тому це було для українців питанням виживання: якомога швидше дізнаватися про події війни, і в умовах складної безпекової ситуації ці медіа й надалі залишаються першими в списку», — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця та директорка Gradus Research.
Контекст. Дослідження було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру міст із населенням понад 50 тис. жителів віком 18 — 60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіону. Період проведення: 24 — 26 січня 2022 року. Розмір вибірки: 1 190 респондентів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!