Майже половина українців, а саме 44%, обирають бренди відповідно до їхньої позиції щодо підтримки ЗСУ, політичної позиції, мови спілкування та співпраці з країною-агресором. Про це свідчить дослідження компанії Gradus Research.
Згідно з отриманими даними, на ці вимоги значною мірою вплинула війна, розпочата рф в Україні.
Основними критеріями у виборі бренду є допомога ЗСУ (44%) та ведення бізнесу в рф (34%).


Для ще 21% респондентів важливо, чи займається бренд волонтерською діяльністю. А 18% покупців наполягають на необхідності наявності чіткої політичної позиції. Ще для 16% українців важливо, якою мовою веде спілкування бренд зі своїми клієнтами.
У віковому розрізі найбільш чутливими до бренд-активізму є мілленіали (18-24 роки). Люди у цій віковій категорії найпильніше слідкують за тим, наскільки сильно цінності бренду співпадають з їхніми особистими цінностями та громадянською позицією.
Також молодь найбільше висуває запит на соціальну відповідальність компаній. Через це й них значно більше ключових запитів. Наприклад, вони звертають увагу і на волонтерську діяльність, і на зрозумілу політичну позицію бренду.

«Війна змусила нас поділити світ на «своїх» і «чужих», і це не обійшло сферу споживання. Покупці все менше пробачають брендам їхній нейтралітет, і все більше очікують, що бренди займуть зрозумілу позицію, і разом з українцями будуть робити щось для перемоги у війні», — розповіла Євгенія Близнюк, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research.
Цікаво, що тепер українці вимагають від різних за величиною брендів відповідати певним умовам, як великих національних, так й маленьких закордонних.
Щодо поняття «Поза політикою» — воно більше не сприймається українцями.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також