Coca-Cola у листопаді 2020 року почне продавати в Україні слабоалкогольний напій Topo Chico Hard Seltzer. Наша країна стане одним із перших ринків для нього, розповіли у пресслужбі Coca-Cola виданню Barout.
Там зазначили, що Topo Chico Hard Seltzer це слабоалкогольний напій, який продаватимуть у банках об’ємом 330 мл. Він матиме три смаки: Tangy Lemon Lime (мандарин-лимон-лайм), Tropical Mango (тропічне манго) та Cherry Acai (вишня-асаї). Вміст алкоголю — 4,7%.
«На створення Topo Chico Hard Seltzer нас надихнув бренд Topo Chico зі 125-річною історією: широко відома газована вода, яка стала популярним інгредієнтом у багатьох міксологів США та Латинської Америки. Topo Chico Hard Seltzer – більш динамічна форма легендарної води у ніші слабоалкогольних напоїв, яка завойовує все більшу популярність серед споживачів», – заявили в Coca-Cola.

Ще у вересні напій почав продаватися у Мексиці та Південній Америці, з листопада ж – не лише в Україні, а також в Австрії, Греції, Ірландії, Великій Британії та Північній Ірландії.
Варто також зазначити, що у 2017 році власник брендів Coca-Cola, Fanta і Schweppes придбав мексиканський бренд Topo Chico.
Контекст. Раніше ми писали, що Coca-Cola збирається закрити близько 200 торгових марок, майже половину від усього свого портфеля з 430 марок.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні