Корпорація Coca-Cola збирається закрити близько 200 торгових марок, майже половину від усього свого портфеля з 430 марок. Про це вона оголосила при публікації фінансової звітності за третій квартал.
Поки повний список марок, які закриваються, не повідомляється. У ньому будуть дієтична кола Tab, кокосова вода Zico і соки Odwalla, про припинення яких компанія повідомляла раніше, а також цілий ряд регіональних марок.
Виручка компанії в третьому кварталі знизилася на 9%, до $8,7 млрд, у другому кварталі падіння було більш сильним — на 28%. Чистий прибуток за третій квартал скоротивася на 33%, до $1,7 млрд. Падіння багато в чому пов'язано з тим, що значна частина продажів Coca-Cola доводиться на заклади громадського харчування, багато з яких закриті по всьому світу під час карантину. На цьому тлі компанія вирішила зосередитися на портфелі меншого розміру з оптимальним набором марок.
Контекст. У серпні Coca-Cola представила «стратегічні кроки по реорганізації бізнесу для майбутнього зростання». Структура компанії буде спрощена: з 17 підрозділів буде сформовано дев'ять. Крім того, буде скорочено 4 тис. робочих місць в регіоні Північна Америка. На виплату вихідної допомоги компанія має намір витратити від $350 млн до $550 млн.
В середині жовтня стало відомо, що Coca-Cola вирішила припинити виробництво свого першого дієтичного напою Tab, який з'явився в 1963 році. Він був іконою поп-культури в 1970-1980-е. Але після виходу Diet Coke популярність Tab впала майже до нуля, однак компанія продовжувала його виробляти, щоб задовольнити запити відданою аудиторії.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також