Facebook Pixel

Coca-Cola вирішила підвищити рентабельність бізнесу за рахунок скорочення портфеля торгових марок

Корпорація Coca-Cola збирається закрити близько 200 торгових марок, майже половину від усього свого портфеля з 430 марок. Про це вона оголосила при публікації фінансової звітності за третій квартал.

Поки повний список марок, які закриваються, не повідомляється. У ньому будуть дієтична кола Tab, кокосова вода Zico і соки Odwalla, про припинення яких компанія повідомляла раніше, а також цілий ряд регіональних марок.

Виручка компанії в третьому кварталі знизилася на 9%, до $8,7 млрд, у другому кварталі падіння було більш сильним — на 28%. Чистий прибуток за третій квартал скоротивася на 33%, до $1,7 млрд. Падіння багато в чому пов'язано з тим, що значна частина продажів Coca-Cola доводиться на заклади громадського харчування, багато з яких закриті по всьому світу під час карантину. На цьому тлі компанія вирішила зосередитися на портфелі меншого розміру з оптимальним набором марок.

Контекст. У серпні Coca-Cola представила «стратегічні кроки по реорганізації бізнесу для майбутнього зростання». Структура компанії буде спрощена: з 17 підрозділів буде сформовано дев'ять. Крім того, буде скорочено 4 тис. робочих місць в регіоні Північна Америка. На виплату вихідної допомоги компанія має намір витратити від $350 млн до $550 млн.

В середині жовтня стало відомо, що Coca-Cola вирішила припинити виробництво свого першого дієтичного напою Tab, який з'явився в 1963 році. Він був іконою поп-культури в 1970-1980-е. Але після виходу Diet Coke популярність Tab впала майже до нуля, однак компанія продовжувала його виробляти, щоб задовольнити запити відданою аудиторії.

im-245571.jpg


Подякувати 🎉