Буксирування аварійного танкера Delfi стало причиною нового розливу нафти

Витік нафтопродуктів стався через те, що із судном продовжують проводити роботи з його підняття та стабілізації. Фото: Facebook/vladyslav.kryklii

Витік нафтопродуктів стався через те, що із судном продовжують проводити роботи з його підняття та стабілізації. Фото: Facebook/vladyslav.kryklii

Танкер Delfi, що затонув біля Одеси, знову став причиною розливу нафтопродуктів, повідомив глава Державної екологічної інспекції Андрій Мальований у Facebook.

Під час обстеження акваторії біля затонулого судна Держекоінспекція Одеської області помітила сірі плями та плівку сріблястого кольору загальною площею 70 кв. м. Лабораторні дослідження показали перевищення у воді нормованих значень гранично допустимих концентрацій у 5,8 раза. Для усунення забруднення представники одеської філії АМПУ провели роботи біля танкера і застосували сорбент.

«Витік нафтопродуктів стався через те, що із судном продовжують проводити роботи з його підняття та стабілізації. Держекоінспекція зможе підрахувати збитки за шкоду навколишньому середовищу тільки після того, як танкер Delfi остаточно приберуть з акваторії Чорного моря», – написав він.

Telegram Logo

Нагадаємо: у листопаді 2019 року танкер Delfi через шторм винесло з акваторії порту «Південний» до Одеси. Судно сіло на мілину поблизу міського пляжу «Дельфін».

Протягом 8 місяців судновласник неодноразово намагався підняти судно, але всі спроби виявилися невдалими. Аварія танкера призвела до значного забруднення моря через розлив нафти. Проблему було визнано надзвичайною ситуацією місцевого рівня.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Право на організацію підняття Delfi 21 липня 2020 року перейшло до АМПУ, і 10 серпня було підписано тристоронній договір між АМПУ та компаніями «Краншип» і «Бруклін-Київ» щодо забезпечення робіт з підйому танкера.

26 серпня танкер підняли на рівний кіль.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини