У Києві на вулиці Антоновича біля станції метро «Либідська» прорвало тепломережу.
У пресслужбі ДСНС виданню hromadske повідомили подробиці події.

Фото: facebook Elena Serdyuk-Sluschaenko


Фото: facebook Olena Serdyuk-Sluschaenko

Фото: The Village Україна

Фото: facebook Elena Serdyuk-Sluschaenko

Фото: The Village Україна

Фото: The Village Україна

Фото: facebook Olena Serdyuk-Sluschaenko

Фото: The Village Україна








За словами прессекретаря Світлани Водолаги, у місці пориву на проїжджій частині вулиці задніми колесами застрягла маршрутка, і рятувальникам довелося евакуювати чотирьох пасажирів.
Поруч також знаходився тролейбус, з якого, за її словами, евакуювали ще трьох осіб.
Гаряча вода затопила два нижні поверхи, на яких розташовані магазини побутової техніки та електроніки, одягу, косметики, побутової хімії, музичних інструментів, фудкорти і супермаркет «Ашан». Існує ймовірність, що через залиття окропом міг постраждати паркінг.
За інформацією очевидців, на яких посилається The Village Україна, кілька людей отримали опіки ніг і їм надають допомогу медики. Відвідувачів торгового центру евакуювали.
У патрульній поліції Києва повідомили, що рух від вулиці Загородньої до Либідської площі перекрито.
Контекст. У жовтні дочка російського бізнесмена Аркадія Ротенберга Лілія, а також громадяни Швейцарії Андреа і Сюзанна Валлабх вийшли зі складу бенефіціарів компанії «Інвестиційний союз Либідь», яка володіє київським ТРЦ Ocean Plaza.
А в грудні стало відомо, що Антимонопольний комітет України дозволив українському бізнесменові Василю Хмельницькому придбати опосередковано через UPD Holdings Limited (Лімасол, Кіпр) пакет акцій компанії Ocean Plaza Project (Кіпр).
ТРЦ Ocean Plaza відкрито в грудні 2012 року. Інвестиції склали близько $300 млн. Формальним власником об'єкта був «ІС Либідь», створений 2009 року. Загальна площа ТРЦ — 165 тис. кв. м.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!