Найбільше зростання цін на пряму рекламу в 2020 році очікується на телебаченні. Про це свідчать результати дослідження Kwendi Media Audit, які опублікував «Детектор медіа».
Дані для дослідження надали рекламні холдинги Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction і Optimum Media), razom communications і Group M.

Опитування проводилося в листопаді 2019 року. Результати наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції (подорожчання).
У порівнянні з серпневим опитуванням на 2 відсоткових пункти зросла очікування зростання цін на пряму рекламу на ТБ в 2019 році. Серед інших категорій консолідована оцінка поточного року незначно зросла для газет з 12 до 13% і для Display з 19 до 21%.
Оновлена оцінка інфляції на 2020 рік трохи знизилася для більшості типів розміщень. Найбільше зростання цін експерти очікують на ТБ, найменше — у пресі. Саме істотне падіння темпів інфляції очікується в зовнішній рекламі, високі оцінки якої в 2019 році були обумовлені президентськими і парламентськими виборами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні