За останній рік додаток My Vodafone, який клієнти оператора Vodafone використовують для управління своїми номерами, став основним каналом комунікації між клієнтами та компанією: понад 73% усіх сервісних операцій здійснюється через My Vodafone. У 2020 році контакт-центр Vodafone та додаток My Vodafone мали однакові частки у клієнтських запитах, обробляючи приблизно по 44% кожен.
«Ідея My Vodafone в своїй основі базується на клієнтоорієнтованості, адже застосунок створювався як інструмент саме для абонента. Застосунок побудований так, щоб будь-які потреби клієнт міг вирішити самостійно, в будь-який зручний час та незалежно від місця перебування, навіть, перебуваючи за межами країни. Це особливо стало в пригоді тепер, коли мільйони українців змушені шукати прихистку за межами України», – зазначає керівниця відділу розвитку Digital-каналів Vodafone Україна Світлана Барабаш.
Щодня сотні тисяч користувачів звертаються до додатку, тому Vodafone постійно працює над його зручністю та вдосконаленням. Результатом є те, що оновлений додаток став легшим на 41% у порівнянні з попередньою версією та працює в 2-3 рази швидше, економлячи місце в телефоні клієнта. Згідно з дослідженням NSAT від компанії Kantar Ukraine, проведеним за підсумками 2023 року, користувачі оцінили My Vodafone найвище серед аналогічних додатків конкурентів як загалом, так і за окремими параметрами, такими як:
- наявність потрібних функцій;
- зручність користування;
- простота навігації.
Також додаток My Vodafone став одним з переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду, посівши друге місце у номінації «Кращий споживацький досвід (UX)».
Застосунок My Vodafone розвивається за принципом екосистеми, в центрі якої – потреби клієнта. Окрім стандартного набору послуг для контролю та управління власним рахунком, додаток пропонує додаткові послуги завдяки інтеграції з іншими додатками. Наприклад, інтеграція з додатком «Дія» дозволяє абонентам дистанційно швидко та безпечно зареєструвати свій номер. Також додаток підтримує функцію онлайн-підпису договору, що разом з інтеграцією з «Дія» значно спрощує оформлення контрактних підключень.
![В Україні будуть нові правила поповнення мобільного рахунку](https://images.weserv.nl/?w=145&h=80&fit=cover&output=jpg&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F282228%2F1c356440fc389f5659c2f728841f8069.jpeg%3Fv%3D1690828536)