Facebook Pixel

Vodafone Україна перевів майже все спілкування з клієнтами в застосунок

Vodafone Україна перевів майже все спілкування з клієнтами в застосунок

Vodafone Україна перевів майже все спілкування з клієнтами в застосунок

За останній рік додаток My Vodafone, який клієнти оператора Vodafone використовують для управління своїми номерами, став основним каналом комунікації між клієнтами та компанією: понад 73% усіх сервісних операцій здійснюється через My Vodafone. У 2020 році контакт-центр Vodafone та додаток My Vodafone мали однакові частки у клієнтських запитах, обробляючи приблизно по 44% кожен.

Quote«Ідея My Vodafone в своїй основі базується на клієнтоорієнтованості, адже застосунок створювався як інструмент саме для абонента. Застосунок побудований так, щоб будь-які потреби клієнт міг вирішити самостійно, в будь-який зручний час та незалежно від місця перебування, навіть, перебуваючи за межами країни. Це особливо стало в пригоді тепер, коли мільйони українців змушені шукати прихистку за межами України», – зазначає керівниця відділу розвитку Digital-каналів Vodafone Україна Світлана Барабаш.

Щодня сотні тисяч користувачів звертаються до додатку, тому Vodafone постійно працює над його зручністю та вдосконаленням. Результатом є те, що оновлений додаток став легшим на 41% у порівнянні з попередньою версією та працює в 2-3 рази швидше, економлячи місце в телефоні клієнта. Згідно з дослідженням NSAT від компанії Kantar Ukraine, проведеним за підсумками 2023 року, користувачі оцінили My Vodafone найвище серед аналогічних додатків конкурентів як загалом, так і за окремими параметрами, такими як:

  • наявність потрібних функцій;
  • зручність користування;
  • простота навігації.

Також додаток My Vodafone став одним з переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду, посівши друге місце у номінації «Кращий споживацький досвід (UX)».

Застосунок My Vodafone розвивається за принципом екосистеми, в центрі якої – потреби клієнта. Окрім стандартного набору послуг для контролю та управління власним рахунком, додаток пропонує додаткові послуги завдяки інтеграції з іншими додатками. Наприклад, інтеграція з додатком «Дія» дозволяє абонентам дистанційно швидко та безпечно зареєструвати свій номер. Також додаток підтримує функцію онлайн-підпису договору, що разом з інтеграцією з «Дія» значно спрощує оформлення контрактних підключень.

Подякувати 🎉