Facebook Pixel

В Україні будуть нові правила поповнення мобільного рахунку

З 1 серпня Національний банк України (НБУ) вносить зміни до порядку проведення готівкових операцій через платіжні термінали, включаючи поповнення мобільних рахунків.

Про це попередили у пресслужбах мобільних операторів України.

Так, у Vodafone поінформували, що тепер при поповненні мобільного рахунку платник зобов'язаний пройти процедуру обов'язкової ідентифікації. Цей процес здійснюватиметься шляхом надсилання одноразового пароля на вказаний номер мобільного телефону або через телефонний дзвінок з повідомленням пароля.

Quote«Тож від серпня цього року для оплати мобільних послуг готівкою за допомогою платіжних пристроїв платники повинні мати з собою мобільні телефони та перебувати в зоні стабільного покриття мережі», – звернули увагу у Vodafone.

Якщо раніше використаний спосіб передачі одноразових паролів стане недоступним для платника, компанія зобов'язується активно сприяти фінансовим партнерам у знаходженні альтернативних методів доставки паролів. Серед передбачуваних варіантів можуть бути повідомлення у месенджерах, телефонні дзвінки, SMS та інші можливості.

Водночас у «Київстарі» опублікували інструкцію проходження додаткового етапу ідентифікації в терміналах компанії:

  • Щоб внести кошти, треба ввести свій номер телефону, на який надійде вхідний виклик (у разі, якщо виклик не надходить, можна замовити відправлення SMS-повідомлення).
  • Для підтвердження операції треба ввести останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик (слухавку брати не треба), або ж код із SMS чи повідомлення у месенджері.
  • Після цього можна внести необхідну суму до платіжного термінала.

Якщо людина поповнює мобільний рахунок іншої особи, необхідно:

  1. Ввести номер телефону абонента, рахунок якого бажаєте поповнити.
  2. Під час запиту на ідентифікацію треба ввести свій номер телефону, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
  3. Далі треба ввести в поле для пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок, або код із повідомлення.
  4. Внести суму, на яку хочете поповнити рахунок абонента.

У «Київстар» зауважили, що ці інструкції актуальні лише під час поповнення в терміналах фірмових магазинів компанії. Щодо інших терміналів, то там процес може відрізнятися, тож треба діяти відповідно до вказівок на екрані.

Подякувати 🎉