З 1 серпня Національний банк України (НБУ) вносить зміни до порядку проведення готівкових операцій через платіжні термінали, включаючи поповнення мобільних рахунків.
Про це попередили у пресслужбах мобільних операторів України.
Так, у Vodafone поінформували, що тепер при поповненні мобільного рахунку платник зобов'язаний пройти процедуру обов'язкової ідентифікації. Цей процес здійснюватиметься шляхом надсилання одноразового пароля на вказаний номер мобільного телефону або через телефонний дзвінок з повідомленням пароля.
«Тож від серпня цього року для оплати мобільних послуг готівкою за допомогою платіжних пристроїв платники повинні мати з собою мобільні телефони та перебувати в зоні стабільного покриття мережі», – звернули увагу у Vodafone.
Якщо раніше використаний спосіб передачі одноразових паролів стане недоступним для платника, компанія зобов'язується активно сприяти фінансовим партнерам у знаходженні альтернативних методів доставки паролів. Серед передбачуваних варіантів можуть бути повідомлення у месенджерах, телефонні дзвінки, SMS та інші можливості.
Водночас у «Київстарі» опублікували інструкцію проходження додаткового етапу ідентифікації в терміналах компанії:
- Щоб внести кошти, треба ввести свій номер телефону, на який надійде вхідний виклик (у разі, якщо виклик не надходить, можна замовити відправлення SMS-повідомлення).
- Для підтвердження операції треба ввести останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик (слухавку брати не треба), або ж код із SMS чи повідомлення у месенджері.
- Після цього можна внести необхідну суму до платіжного термінала.
Якщо людина поповнює мобільний рахунок іншої особи, необхідно:
- Ввести номер телефону абонента, рахунок якого бажаєте поповнити.
- Під час запиту на ідентифікацію треба ввести свій номер телефону, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
- Далі треба ввести в поле для пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок, або код із повідомлення.
- Внести суму, на яку хочете поповнити рахунок абонента.
У «Київстар» зауважили, що ці інструкції актуальні лише під час поповнення в терміналах фірмових магазинів компанії. Щодо інших терміналів, то там процес може відрізнятися, тож треба діяти відповідно до вказівок на екрані.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!