Компанія «Автострада» приступила до подальшого будівництва Сирецько-Печерської лінії метро, що продовжить маршрут на житловий масив Виноградар у столиці.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Повідомляється, що планується збудувати дві станції — «Мостицька» і «Проспект Правди». Від станції «Сирець» до «Мостицької» ділянку прокладатимуть закритим способом, використовуючи тунельну проходку. Між станціями «Мостицька» і «Проспект Правди» роботи виконуватимуть відкритим способом.
Зазначається, що загальна довжина будівництва (від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди») складає 3,78 км. Наразі на відрізку «Мостицька» — «Проспект Правди» фахівці компанії «Автострада» продовжують зведення унікального для України двоярусного прямокутного монолітного тунелю.
«Ця конструкція зумовлена особливостями інфраструктури густо забудованого житлового району. Наразі ми працюємо над розробкою котловану та встановленням системи кріплень для подальшого будівництва тунелю. На вже забетонованих ділянках, залишених попереднім підрядником, ми продовжуємо облаштовувати ремонтно-придатну гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани, яку можна відновити навіть після введення об'єкта в експлуатацію», — зазначають у компанії.
Вони додають, що така гідроізоляція була застосована під час будівництва частини тунелю між станціями «Либідська» та «Деміївська». На вже збудованих ділянках тунелю фахівці здійснюють зворотне засипання ґрунтом. На інших будівельних майданчиках об'єкта тривають підготовчі роботи. Загалом об'єкт охоплює 6 будівельних ділянок.
Нагадаємо, що 12 липня група компаній Autostrada була визнана переможцем у тендері на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар. Загальна вартість робіт складе 13,78 млрд грн.
З початку року КП «Київський метрополітен» стало об'єктом кількох скандалів, з яких найгучнішим виявився інцидент із керівником метрополітену Віктором Брагінським. Після розслідування Bihus.Info, яке виявило незаконні фінансові махінації та присвоєння державних коштів, виділених на будівництво метро, Брагінський подав заяву про звільнення. Цей випадок знову привернув увагу до проблем київського метро, особливо на тлі численних ремонтів, що ускладнюють життя містян.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також