Другий тиждень карантину (23-29 березня) закінчився падінням українського ринку нових легкових автівок на 48% у порівнянні з попереднім тижнем. З 16 до 22 березня продажі автівок зросли на 74% у порівняні з тижнем до початку карантину.
Зростання продажів у перший тиждень карантину забезпечило зростання ринку в березні на 5% у порівнянні з лютим. Однак четвертий тиждень березня у порівнянні з четвертим тижнем лютого показав падіння на 45%, повідомила група AUTO-Consulting.
Експерти зазначили, що падіння зафіксували майже всі оператори ринку. Однак кінцевий результат березня може зрівнятися з аналогічним показником минулого року.
Водночас автосалони перейшли на роботу онлайн і просто доставляють придбані автівки. СТО продовжують працювати з дотриманням санітарних норм.
Контекст. У січні-лютому цього року продажі автівок в Україні зросли на 26% — до 13,9 тис. одиниць. Минулого року ринок зріс до 90 тис. автівок, що майже на 14% більше, ніж 2018 року.
За лютий 2020 року українці поставили на облік на 21% більше нових автівок у порівнянні з аналогічним періодом роком раніше. Їх кількість склала майже 7 тис. автівок.
За минулий рік Україна імпортувала 544 тис. легкових автомобілів, що в 2,4 раза більше, ніж 2018 року. Минулого року реєстрації автомобілів з пробігом майже вп'ятеро перевищили продажі нових машин.
У січні 2020 року українські автовиробники скоротили випуск автомобілів на 5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загалом з конвеєрів зійшло 849 автотранспортних засобів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист
Чому ринок медичного обладнання посилено досліджують правоохоронці і що з цим робити