Через ковідні обмеження міжобласних перевезень на маршрути не вийшли 40% автоперевізників. Велика частина з них перейшла на «тіньові» перевезення.
«Сьогодні на автобусні рейси, які відправляються з Центрального автовокзалу Києва, не вийшли 40% перевізників. Причина — перевізники не розуміють правил контролю й побоюються, що поліція штрафуватиме водіїв. У підсумку ми отримуємо те, проти чого боролися з моменту заснування компанії «Укрпас», — перевізники повертаються до «тіньових» перевезень», — повідомив директор «Укрпаса» Максим Скляренко агентству «Інтерфакс-Україна».
За даними компанії, 21 жовтня скасовано низку рейсів до Кривого Рогу, Миколаєва, Рівного, Харкова, Кам'янця-Подільського, Умані, Одеси, Білгород-Дністровського, Новгород-Сіверського та інших міст.
Для зручності пасажирів компанія «Укрпас» розгорнула пункт експрес-тестування на Центральному автовокзалі Києва. Також у планах компанії найближчим часом організувати на автовокзалі столиці пункт COVID-вакцинації, адже без сертифіката про вакцинацію проїзд буде неможливий.
Довідка. З 21 жовтня в Україні почали діяти затверджені Кабінетом міністрів України посилені правила міжобласних автобусних перевезень у «жовтих» і «червоних» регіонах.
Компанію «Укрпас» створено для управління автостанціями «Київпассервісу» після його приватизації у 2020 році. Займається автостанційним бізнесом і продажем квитків, тобто надає послуги для пасажирів і перевізників.
Умовою приватизації «Київпассервісу» є збереження інвестором діяльності автовокзалів у Києві щонайменше на п'ять років, у Київській області — на 15 років.
«Київпассервіс» включає Центральний автовокзал, автостанції «Поділ», «Дарниця», «Полісся», «Південна», «Дачна» в Києві, а також 18 автостанцій у Київській області.
Зараз «Київпассервіс» займається орендою приміщень і обслуговуванням майнових комплексів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні