Авто білого кольору вважаються найбезпечнішими, оскільки найрідше потрапляють у ДТП через свою помітність. Натомість найнебезпечніші — помаранчеві.
Про це свідчать результати дослідження carVertical, які отримав .
Авто якого кольору вважаються найбезпечнішими
Найбільш безпечні авто білого та зеленого кольору. 50,7% з них потрапляють у ДТП.
Як зазначає carVertical, білий — популярний колір, який відомий своєю помітністю та світловідбивними властивостями в різних умовах. Також зелений є виразним кольором, що робить його помітним на дорозі.
Безпечними вважаються й коричневі авто: 50,9% із них були пошкоджені.
Аналітики пояснюють, що землисті відтінки коричневого рідше зустрічаються на дорозі, що робить їх помітнішими в міських умовах. Крім того, коричневий колір добре контрастує за яскравого денного світла, покращуючи видимість в певних умовах водіння.
Авто якого кольору вважаються найнебезпечнішими
Як зазначає carVertical, автомобілі чорного та сірого кольору найчастіше є учасниками ДТП.
Водночас найризикованішим кольором у дослідженні був помаранчевий — 60% помаранчевих транспортних засобів, перевірених аналітиками в Україні, мали пошкодження.
Далі йдуть:
- червоний (58,6%),
- синій (56,7%),
- жовтий (56,7%).
За словами carVertical, деякі помаранчеві, червоні, сині та жовті авто можуть бути менш безпечними, ніж інші. Це пов’язано з проблемами з видимістю й психологічними факторами.
Так, яскраві автомобілі можуть формувати відчуття впевненості, що спонукає до необережного водіння.
«Зовнішній вигляд авто може вводити в оману, тож ми не рекомендуємо обирати модель лише за зовнішнім виглядом. Слід перевірити його історію, провести тест-драйв, оглянути на авторизованому сервісі, а вже потім приймати рішення щодо покупки чи подальшого пошуку», — зазначив автомобільний експерт та керівник відділу комунікацій carVertical Матас Бузеліс.

Що відомо про дослідження carVertical
CarVertical використовував у дослідженні статистичні дані зі звітів про історію транспортних засобів, придбаних користувачами компанії в період із серпня 2023 по серпень 2024 року.
Дослідження проводилося у 15 країнах світу.