26-27 вересня відбудеться 17’СUSTOMER EХPERIENCE CONFERENCE — єдина в Україні конференція, присвячена питанням розвитку та дорослості клієнтського досвіду в нових умовах бізнесу, новим стандартам сервісу, які дозволяють вигравати конкуренцію за увагу і лояльність клієнтів.
Як досягти балансу між ефективністю для бізнесу та комфортом для клієнтів? Які когнітивні упередження цьому заважають?
Як налаштувати СХ у B2B, враховуючи продукт і послуги, що надаються кінцевим клієнтам?
Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний досвід? Як ваш сервіс залежить від проявів патріотичності?
Як правильно діяти, коли клієнт не правий?
Які компанії стають lovemark і чому саме їх обирають та платять більше?
Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?
Де: Київ + онлайн
30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду’2024 | нетворкінг з СХ-лідерами
Серед спікерів конференції:
- Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
- Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу
- Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
- Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
- Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
- Оксана Марусич, cертифікована міжнародна бізнес-тренерка та коуч
- Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ. Амбасадорка інституалізації та толерантності. СХ менторка. Партнерка холдингу 4Service Group
- Анна Гришина, маркетинг-директорка «РУШ» (EVA и EVA.UA)
- Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу «Кантар Україна»
- Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
- Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
- Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy
Запрошуємо до участі:
- керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;
- спеціалістів з успішності клієнтів;
- керівників відділів підтримки та контакт-центрів;
- керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток.
Не пропустіть шанс стати частиною головної події року у сфері клієнтського досвіду, щоб вигравати в конкуренції за кращих клієнтів та співробітників!
Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group
Для представників — 10% знижки на квитки за промокодом Page