Facebook Pixel

Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня

Автор
Зображення надане партнером

Зображення надане партнером

26-27 вересня відбудеться 17’СUSTOMER EХPERIENCE CONFERENCE — єдина в Україні конференція, присвячена питанням розвитку та дорослості клієнтського досвіду в нових умовах бізнесу, новим стандартам сервісу, які дозволяють вигравати конкуренцію за увагу і лояльність клієнтів.

Як досягти балансу між ефективністю для бізнесу та комфортом для клієнтів? Які когнітивні упередження цьому заважають?

Як налаштувати СХ у B2B, враховуючи продукт і послуги, що надаються кінцевим клієнтам?

Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний досвід? Як ваш сервіс залежить від проявів патріотичності?

Як правильно діяти, коли клієнт не правий?

Які компанії стають lovemark і чому саме їх обирають та платять більше?

Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?

Де: Київ + онлайн

Програма та квитки.

30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду’2024 | нетворкінг з СХ-лідерами

Серед спікерів конференції:

  • Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
  • Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу
  • Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
  • Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
  • Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
  • Оксана Марусич, cертифікована міжнародна бізнес-тренерка та коуч
  • Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ. Амбасадорка інституалізації та толерантності. СХ менторка. Партнерка холдингу 4Service Group
  • Анна Гришина, маркетинг-директорка «РУШ» (EVA и EVA.UA)
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу «Кантар Україна»
  • Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
  • Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
  • Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy

Запрошуємо до участі:

- керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;

- спеціалістів з успішності клієнтів;

- керівників відділів підтримки та контакт-центрів;

- керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток.

Не пропустіть шанс стати частиною головної події року у сфері клієнтського досвіду, щоб вигравати в конкуренції за кращих клієнтів та співробітників!

Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group

Для представників The Page — 10% знижки на квитки за промокодом Page

Подякувати 🎉