Фото: unsplash
За підсумками 2019 року 10 найбільших українських роздрібних мереж, які займаються продажем автогазу, склали 65% усього обсягу ринку країни.
Про це йдеться у дослідженні «Консалтингової групи А-95», передає галузеве видання enkorr.
Перше місце в списку, як і раніше, у групи «Приват». Через свою об'єднану роздрібну мережу (група володіє мережею автозаправних станцій (АЗС) «Авіас», Sentosa Oil, а також «Укрнафтою» — The Page) вона реалізувала понад 270 тис. тонн автогазу.
Найшвидші темпи зростання газозаправних модулів минулого року показали мережі автозаправних станцій (АЗС) Glusco (+71%), Amic Energy (+26%), а також «БРСМ-Нафта» (+23%).
Щодо середньодобового обсягу реалізації автогазу на одну станцію, то тут лідирують мережі KLO (понад 10,% кубометрів за добу) і знову ж таки «БРСМ-Нафта» (понад 7 кубометрів за добу).
За словами аналітика «А-95» Сергія Куюна, такої великої конкуренції, як на українському ринку автогазу, немає на жодному споживринку країни. Повне обстеження групи він представить 21 лютого на форумі LPG Ukraine 2020.