За підсумками 2019 року 10 найбільших українських роздрібних мереж, які займаються продажем автогазу, склали 65% усього обсягу ринку країни.
Про це йдеться у дослідженні «Консалтингової групи А-95», передає галузеве видання enkorr.
Перше місце в списку, як і раніше, у групи «Приват». Через свою об'єднану роздрібну мережу (група володіє мережею автозаправних станцій (АЗС) «Авіас», Sentosa Oil, а також «Укрнафтою» — ) вона реалізувала понад 270 тис. тонн автогазу.

Найшвидші темпи зростання газозаправних модулів минулого року показали мережі автозаправних станцій (АЗС) Glusco (+71%), Amic Energy (+26%), а також «БРСМ-Нафта» (+23%).
Щодо середньодобового обсягу реалізації автогазу на одну станцію, то тут лідирують мережі KLO (понад 10,% кубометрів за добу) і знову ж таки «БРСМ-Нафта» (понад 7 кубометрів за добу).
За словами аналітика «А-95» Сергія Куюна, такої великої конкуренції, як на українському ринку автогазу, немає на жодному споживринку країни. Повне обстеження групи він представить 21 лютого на форумі LPG Ukraine 2020.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також