Ринок медійної інтернет-реклами у першому півріччі зріс на 82%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, і склав 1,9 млрд грн. Частка прямих продажів склала 61,4%, говориться в дослідженні Інтернет асоціації України (ІнАУ), пише ain.ua.
Зокрема, банерна реклама зайняла 34% ринку, In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 41%, In-page video (content-roll) – 11%, інші нестандартні рішення – 9%, спонсорство – 5%.
Частка банерної мобільної інтернет-реклами склала 20,7%, In-stream video – 22%, In-page video (content-roll) – 0,7%, нестандартних рішень – 2,5%, спонсорства – 1,1%.
Крім цього, частка автоматизованої реклами у агентств склала 34,6%, а в майданчиків продажу видавців — 50,8%. Частка соціальних медіа та месенджерів у рекламі склала 36,5%.