Facebook Pixel

Гендиректор Renault Ukraine Даніель Філіп: «Ми працюємо на утримання лідерства»

Інтерв'ю з новим главою Renault Ukraine про ціни на «аркани» в Україні та Росії, її експортний потенціал, лідерство на ринку України, електромобільні перспективи та маркетинг Формули-1.

У Renault Ukraine змінився вже третій із 2018 року генеральний директор. 1 вересня нинішнього голову правління АТ «Рено Україна» Франсуа Маріотта змінив Даніель Філіп. Попри хрестоматійні французькі ім'я та прізвище, зовнішність і вимову мсьє Філіп виявився родом із Румунії. За його плечима 17-річний досвід роботи в Groupe Renault у сферах маркетингу, продажів і управління дилерською мережею. Попередня посада — директор з маркетингу південно-східного (Болгарія, Молдова та Румунія) кластера Dacia-Renault. Тож про справи всередині групи він знає більше, ніж може говорити.

- На презентації «аркани» було названо і ціни, і мотори, і комплектації. Не було озвучено тільки масштаби збірки. Скільки паркетників ви плануєте продавати?

- Сьогодні перший день запуску нової моделі, і ми перебуваємо на самому початку проєкту, тому ще не можемо позначити чіткі цілі. Ми зможемо позначити наші амбіції й озвучимо обсяги через кілька місяців. Але я абсолютно впевнений, що Arkana буде позитивно зустрінута ринком України, бо крос-купе — абсолютно новий формат, який недоступний нашим конкурентам. Тож ми очікуємо разючий ефект.

- Чому ви називаєте цей кузов «купе», адже він відповідає всім характеристикам кузова «ліфтбек»?

- Згідно з дорожнім просвітом, короткими звісами та широкими колісними арками в поєднанні з колесами великого діаметра — перед нами кросовер. А до купе ми його відносимо тому, що висхідна поясна лінія кузова і спадаючий профіль даху роблять силует «аркани» динамічнішим і більш спортивним, ніж у будь-кого з однокласників. Якщо подивитися на ринок загалом, то подібний форм-фактор є доступним тільки серед преміальних брендів дуже високої цінової категорії. І той факт, що ми запускаємо в Україні модель у такому дизайні за ціною нижче за 470 тис. грн, має найсприятливішим чином вплинути на комерційний успіх «аркани».

Фото Олександра Єршова

Фото Олександра Єршова

Quote«Я дуже щасливий приєднатися до української команди Renault і радий тому, що маю можливість продовжувати роботу, яку було зроблено для нашого бренду в країні, — прокоментував своє призначення мсьє Філіп. — У Renault сильні позиції в Україні, він утримує лідерство на автомобільному ринку вже понад п'ять років. Наша мета — і далі пропонувати своїм клієнтам кращі автомобілі та послуги».

- Чому в Україні Arkana коштує дорожче, ніж у РФ?

- Ми не знаємо, яка в нього ціна в Росії — ми за цим не стежимо. Річ у тім, що коли на тому чи іншому локальному ринку Groupe Renault запускає нову модель, вона пов'язує її ціну передусім з особливостями цього ринку. І наше завдання — зробити прайс-лист таким, щоби він був приємнішим і привабливішим, ніж у наших найближчих конкурентів.

- Чи правильно я зрозумів: ви не плануєте експортувати «аркани», зібрані на ЗАЗі?

- Наразі плануються тільки операції на території України. Складники надходять із заводу Renault у Москві, автомобілі збираються в Запоріжжі й постачаються на внутрішній ринок. Але, на нашу думку, на цьому етапі для ринку України проєкт індустріальної збірки автомобілів є по-своєму унікальним ще й тому, що в нього є експортні перспективи. Звісно, усе залежить від реакції ринку, але нас дуже цікавить розвиток бізнесу.

- Свого часу Renault Ukraine роками готував вихід електрокара Zoe, який, однак, дуже швидко перестав продаватися. Чи повернеться Zoe на наш ринок?

- У центрі кожного проєкту — клієнт. Зараз ми працюємо над величезною кількістю проєктів, варіантів і моделей, які можна буде запустити на ринок України. Але всі ці ідеї передусім проходять через фільтр сприйняття клієнтів. Якщо потенційний покупець готовий до новинки, то її буде запущено. Наразі щодо Zoe коментарів немає. Але, повторюся, у нас у роботі величезна кількість проєктів, які ми відфільтровуємо, вибираючи релевантні варіанти для ринку України.

- Чи правильно я зрозумів, що у випадку із Zoe неготовими виявилися не стільки інфраструктурні об'єкти, скільки покупці?

- Так.

- Ось уже п'ять років Формула-1 є для Renault головним рекламним і найдорожчим маркетинговим майданчиком. Але в Україні він практично не використовується. Чи зміниться ситуація з вашим приходом?

- Я тільки тиждень у країні, тому ще не дуже добре знаю ринок. Але точно знаю, що в Renault Corporate є кілька програм, що пов'язані з Renault F1 Team для сусідніх країн. Але, повторюся, потрібно досконально вивчити ринок, зрозуміти ситуацію, і якщо Формула-1 буде цікавою українцям, то чому ні?

Подякувати 🎉