Facebook Pixel

Які маркетингові інструменти сьогодні працюють для просування нерухомості? Погляд експерта Netpeak

Максим Цап
Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine

Ситуація на ринку нерухомості в Україні змінюється щоденно під впливом воєнних дій. Постійні повітряні тривоги, ракетні атаки, високі ризики втрати майна та низькі темпи будівельних робіт призвели до суттєвого падіння попиту на купівлю нерухомості. Проте у першому кварталі 2024 року українці активніше здійснювали операції з купівлі-продажу земельних ділянок та нерухомості, як свідчать дані Єдиного реєстру нотаріальних бланків Мін'юсту. Звісно, на деякі фактори забудовники не можуть вплинути, проте точно можна звернути їх увагу на маркетинг-інструменти, які в сучасних реаліях допомагають пришвидшити продаж об'єктів нерухомості. Які з них працюють найкраще, розгляну разом із моїми колегами з Netpeak у цій статті.

Бажаєте залучити більше клієнтів? Скажіть ні — сірому зображенню, так — ефектному 3D-туру

На думку Design Team Lead Наталії Ткаченко, візуальна складова завжди відіграє важливу роль, оскільки люди обирають та купують товари насамперед очима. Привабливе зображення майбутнього житла або приміщення під оренду може стати ключовим фактором для його придбання. Наталія зазначає, що за допомогою дизайну можна одночасно продемонструвати ціну об'єкта, його переваги серед конкурентів, ключові особливості та загальне позиціювання бренду. Це допомагає створити стиль та впізнаваність на ринку, завоювати гарну репутацію та швидко налагодити довірливі стосунки з клієнтами.

Серед елементів дизайну, які допоможуть зробити оголошення більш привабливими для потенційних покупців, виділяє наявність:

  • якісних та привабливих фотографій;
  • чіткого та структурованого опису із зазначеною вартістю або знижкою без додаткових дій;
  • візуальних акцентів.

Наталія додає, що сучасні можливості дизайну дозволяють використовувати не лише статичні фотографії, але й повноцінні 3D-тури під час онлайн-огляду приміщення, що значно покращує сприйняття контенту. Наявність віртуального туру об’єкта дозволяє покупцю легко уявити, де в його майбутньому помешканні буде дитяча кімната, а де він буде сидіти з келихом вина, милуючись каміном, і який вид з вікна офісу будуть щодня бачити його працівники. Такі деталі допомагають швидше прийняти рішення при виборі нерухомості, оскільки в уяві людини залишаються яскраві спогади, що перевершують звичайні фотографії чи загальні плани об'єкта. 3D-тур створює відчуття, наче покупець вже був у цьому місці і воно йому сподобалося.

Втомилися від одноманітних розмов з клієнтами? Доручіть це чат-боту

Email & Retention Marketing Team Lead Віталій Іванов зазначає, що у сфері нерухомості чат-боти можуть бути корисними не лише забудовникам, а й агентствам з продажу нерухомості. У такому випадку чат-бот може відігравати роль інструменту утримання клієнтів агентства, де вони можуть підписуватися на оновлення, переглядати актуальні кейси та оголошення, а також мати можливість швидко та зручно зв'язатися з менеджером безпосередньо через чат-бот. Крім цього, як канал комунікації, цей інструмент дозволяє довгостроково взаємодіяти з аудиторією, інформуючи її про нові об'єкти, квартири та будь-які зміни. Це дозволяє підтримувати постійний зв'язок та продовжувати комунікацію. Якщо агентство взаємодіє з рієлторами, то може використовувати чат-бот для надання інформації про об'єкти, партнерські програми та інші деталі, що дозволяє стимулювати їх до продажу.

Віталій додає, що чат-боти стають певною точкою конвертації трафіка в потенційні звернення й завжди спрямовані на автоматизацію й утримання клієнтів. Основні їх функції, які можуть бути корисними в ніші нерухомості, включають відповіді на часті питання, автоматизацію показу об'єктів нерухомості, можливість підписки на конкретний тип нерухомості та безпосередній зв'язок з менеджером. Наприклад, компанія, яка продає свої квартири, може реєструвати клієнтів на покази нерухомості, надавати буклети та демонструвати об'єкти, автоматизуючи цей процес для широкої аудиторії через чат-боти.

Також розповідає, що їх найкраще інтегрувати з іншими інструментами, такими як CRM-система чи платформа оголошень (у випадку забудовників або рієлторських компаній, які вже використовують власну CRM-систему). Ця інтеграція дозволить ефективно використовувати наявну інформацію про клієнтів, що зберігається у системі, та покращити користувацький досвід.

Шукаєте додатковий буст? Спробуйте просування через Telegram Ads

У ніші нерухомості сайт є ефективним інструментом для того, щоб клієнти мали змогу отримати максимально детальну інформацію про об'єкти нерухомості. Але якщо у вас, як забудовника, наявні ресурси та можливості, раджу створити інформативний Telegram-канал. Додатковим бустом відзначу просування через Telegram Ads, який надає безліч переваг, серед яких:

1. Гнучке управління рекламою, що дозволить вам зупиняти та запускати рекламні кампанії кілька разів на день, у разі потреби, без втрати результативності (на відміну від Facebook та Google).

2. Оперативне управління бюджетом для ефективного масштабування кампаній та оптимізації витрат під ваші можливості.

3. Швидкий доступ до підтримки з чіткою та зрозумілою процедурою модерації.

4. Простий та зручний інтерфейс для полегшення управління рекламними кампаніями, навіть якщо у вас немає власного маркетолога.

5. Відсутність банерної сліпоти, що дозволить доносити ваші пропозиції до потенційних клієнтів більш ефективно.

Найефективнішими форматами рекламних оголошень в цій ніші можу виділити рекламу на каналах нерухомості, які в назві містять назву міста, а також додавання цього міста в таргетинг (наприклад, «Нерухомість у Києві» + геотаргетинг на Київ). Також можна розміщувати рекламу на каналах конкурентів, а при створенні рекламних оголошень раджу використовувати або логотип вашого бренду, або преміум-емоджі для підвищення впізнаваності та залучення уваги.

Застосування цих інструментів допоможе забудовникам та агентствам нерухомості адаптуватися до мінливих потреб ринку та налагодити ефективну взаємодію з потенційними покупцями. Однак варто пам'ятати, що в умовах, коли кожен клієнт є надзвичайно цінним, комплексний підхід до формування маркетингових активностей залишається вкрай важливим. Тому, окрім використання зазначених інструментів, рекомендую орієнтуватися на ваші бізнес-цілі та розробити повноцінну стратегію, що включатиме весь спектр маркетингових інструментів.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]