Facebook Pixel

Як брендам подружитися зі споживачем посткоронавірусної реальності

Олександра Байдикова
Client Service Director діджитал-агентства Isobar Ukraine

Сила за комплексним екосистемним підходом. Важливо не геройськи працювати, а ретельно втілювати стратегію свого руху та зростання.

Майбутнє брендів полягає в ідеях, які поєднують у собі безпрецедентний сервіс, силу сторітеллінгу та творче використання технологій, щоб спонукати, залучати й утримувати довіру.


Сервіс-дизайн стане новим маркетингом

Неважливо, скільки ще триватиме карантин. Споживач, який зіткнувся з новим рівнем турботи, нехай і вимушеним (доступні для користування санітайзери, безконтактна доставка, маски як комплімент до замовлення), вже не зможе відмовити собі в цій турботі після закінчення пандемії.

Брендам доведеться інвестувати в технології та експертизу, пов'язану з тестуванням, контролем та поліпшенням якості сервісу.

QuoteУ хід піде інтерактивний контент, з яким хочеться взаємодіяти.

Пам'ятайте, що навіть похід до магазину для людей після двох місяців у чотирьох стінах стане чимось неймовірним. І цим треба скористатися: зустріти клієнта з розпростертими обіймами та подарувати призабуті вау-емоції.

Діджитал інтокс

Якщо є поняття «діджитал детокс», то карантин і подальший період подарує нам «діджитал інтокс». Люди втомляться витріщатися в новинну стрічку і шукатимуть можливості не споглядати, а брати участь.

У хід піде інтерактивний контент, з яким хочеться взаємодіяти. Сайт із чуйним інтерфейсом або маска в Інстаграмі, де можна записати біт, як на драм-машині, – це круто, воно працює і не дратує! Час елегантних рішень, а не контенту заради контенту.

Економіка досвіду та вражень ще покаже себе у 2020 році і першою підтягне категорію діджитального дозвілля.

Безперервна усвідомленість

В умовах епідемії COVID-19 компанії змушені були відійти від цілей своїх КСВ-стратегій і зосередитися на актуальних проблемах суспільства: допомога лікарням, безкоштовні продукти незахищеним верствам населення.

QuoteЄ надія, що усвідомленість як цінність глибше зміцниться в стратегіях і цілях компаній.

Цей період показав реальний стан корпорацій, стало помітним, у кого соціальна відповідальність у фундаменті, а в кого – лише з фасадної частини. Голими королями стали навіть ті, хто свято вірив у життєздатність своєї КСВ.

Сплеск соціально спрямованої комунікації від брендів, звісно, згасне після закінчення періоду рецесії, яка послідує за пандемією. Але є надія, що усвідомленість як цінність глибше зміцниться в стратегіях і цілях компаній. Все, що відбувається навколо, неабияк відфільтрує та розставить бренди на належні їм місця.

Споживач спостережливий, він запам'ятовує поведінку компаній під час пандемії та розуміє, коли для них соціальна відповідальність була лише низкою тактичних дій, щоб триматися на хвилі тренду.

Тому упродовж найближчих пів року зросте консалтинг, присвячений темі, як бізнесам залишатися соціально відповідальними в умовах екстреної допомоги суспільству і не перемикатися з вектора своєї основної КСВ-стратегії.

Імерсивні рішення

З переходом до віддаленого формату роботи багато компаній зіткнулися з необхідністю використовувати сервіси онлайн-конференцій, а також перевели в онлайн навчання, презентації та взаємодію з партнерами.

QuoteДо COVID-19 розвитком голосових технологій керувала споживацька лінь, після нього – гігієна.

І якщо корпоративний сектор виявився більш-менш готовим до цього нового світу, то ритейлу катастрофічно не вистачало віртуальних інструментів. Нудьгуючи, ізольовані покупці бродили просторами онлайн-магазинів. І часто важливим нюансом, який відділяв їх від купівлі, була відсутність можливості взаємодіяти з бажаним об'єктом.

Тепер можна прогнозувати підвищений попит на AR/VR рішення у компаній з нерухомості, автомобільних брендів, фешн-індустрії: 3D-екскурсії салоном, віртуальні примірочні, інтер'єрні програми з доповненою реальністю.

Голосові технології

Якщо до COVID-19 розвитком голосових технологій керувала споживацька лінь, то після нього – гігієна. Інновації сенсорних екранів, терміналів, касових апаратів, транспортних засобів стрімко стали неактуальними і навіть обтяжливими.

А голосова безконтактна взаємодія з технологіями знайшла нові перспективи у світі соціальної дистанції.

Емпатійнй контент

Класний ситуативний маркетинг зараз у топі. Але важливо вчасно переключатися з ситуації та не набивати споживачеві оскому. Наприклад, обережніше з повторенням однієї і тієї ж самої інформації: мийте руки, не торкайтесь обличчя, носіть маску.

QuoteВажливо вчасно переключатися з ситуації та не набивати споживачеві оскому.

Це дратує людей вже десь після третього тижня карантину, а зараз — і поготів. А надто, якщо ви говорите їм про це черговим прямим постом у соціальних мережах енний тиждень поспіль.

Чи добірки, які як формат вже віджили своє! Тож якщо ви не Еді Сліман, культурна вага якого, щоправда, велика, то не збирайте «5 альбомів тріп-хопу, під які зручно працювати».

Або список мелодрам від магазину біля дому... Це виглядає безглуздо. Не круто бути безглуздим. А от бути веселим і добрим – круто! Комунікації будуть ще більш емпатійними та людяними. І не без допомоги лідерів думок.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора