VEON, яка володіє операторами стільникового зв'язку «Київстар» і Beeline, оголосила про свої наміри заснувати нову материнську компанію свого холдингу у Великій Британії.
«Очікується, що нова материнська компанія у Великій Британії замінить VEON Ltd. (компанію, зареєстровану на Бермудських островах) як кінцеву материнську компанію групи VEON», — зазначається у повідомленні.
У компанії гадають, що переїзд не потягне за собою «неприємні податкові наслідки» або «суттєві зміни в системі корпоративного управління групи».
У VEON вважають, що зміна місця реєстрації дасть змогу їй та її дочірнім компаніям працювати ефективніше та забезпечити краще позиціонування групи в майбутньому. Ба більше, цей крок, як очікується, дасть змогу компанії забезпечити необхідну гнучкість щодо чинних та майбутніх вимог регуляторів на багатьох ринках, на яких вона працює.
Акції компанії торгуватимуться на Euronext Amsterdam і NASDAQ під тікером VEON. Згідно з умовами переїзду, звичайні акції та американські депозитарні акції (ADS) VEON Ltd. будуть обмінені за принципом один до одного на відповідні цінні папери нової материнської компанії у Великій Британії.
Холдинг VEON Ltd зареєстрований на Бермудських островах, штаб-квартира розташована в Амстердамі. LetterOne Михайла Фрідмана, Олексія Кузьмичова та Германа Хана володіє 47,9% VEON. До холдингу входить російський «ВимпелКом» (торговельна марка Beeline) і український «Київстар». Холдинг також надає послуги стільникового зв'язку під торговельною маркою Beeline в Узбекистані, Казахстані, Киргизстані, Грузії та Вірменії. Володіє операторами Djezzy в Алжирі, Banglalink у Бангладеш і Jazz у Пакистані.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
РРО для закладів харчування, торгівлі та сфери послуг: вимоги, пільги та штрафи
Кредитування енергонезалежності: ОТП БАНК пропонує програми для безперебійної роботи бізнесу
Що сьогодні заважає українським виробникам виходити на міжнародні маркетплейси?