Продажі електричних і гібридних автомобілів, що підключаються, у світі зросли на 30,5% у річному обчисленні у вересні, оскільки Китай перевершив рекордні показники, зафіксовані в серпні, а Європа відновила зростання, повідомила дослідницька компанія Rho Motion.
Зростання на ринку США було повільним, але стабільним. Підготовка країни до президентських виборів 5 листопада ускладнює прогнозування майбутніх тенденцій у ній.
Китайські автовиробники прагнуть збільшити продажі в ЄС, незважаючи на імпортні мита до 45% і на тлі зниження світового попиту на електромобілі.
За даними Rho Motion, у вересні світовий продаж електромобілів — як повністю електричних (BEV), так і гібридів (PHEV), що підключаються, — досягли 1,69 мільйона.
Продажі в Китаї у вересні зросли на 47,9% і досягли 1,12 млн автомобілів, а в США та Канаді вони pросли на 4,3%, до 0,15 млн.
У Європі продажі електромобілів зросли на 4,2%, до 0,3 млн одиниць, завдяки 24-відсотковому зростанню у Великій Британії та зростанню в Італії, Німеччині та Данії.
На китайському ринку рівень проникнення електромобілів (BEV) і гібридних електромобілів (PHEV) зростає швидше, ніж деякі очікували, а продажі «можуть бити рекорди щомісяця до кінця року», вважають у Rho Motion.
Там додали, що 7% зростання економіки Німеччини в річному обчисленні є «безумовно позитивною новиною» і що проміжні цілі зі скорочення викидів вуглецю, встановлені в ЄС на наступний рік, стануть перевіркою для ринку союзу.
Rho Motion очікує, що продажі електромобілів у Європі досягнуть 3,78 млн авто у 2025 році та 9,78 млн у 2030 році, що на 24% та 19% відповідно нижче попередніх оцінок.
Раніше у жовтні Франція оголосила про плани скоротити підтримку покупців електромобілів, а Німеччина у вересні погодилася на податкові пільги для компаній під час продажу електромобілів після того, як минулого року припинила дію схеми субсидування, яка має прискорити перехід на екологічно чисту енергію.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також