Розплата за скасовані рейси. МАУ повернула клієнтам понад $51 млн

За квітень 2020 – серпень 2021 МАУ сплатила пасажирам $51 млн за скасовані через коронавірус рейси. Фото: Flickr

Із квітня 2020 по серпень 2021 року авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) загалом повернула своїм клієнтам майже $51,6 млн у зв’язку зі скасуванням рейсів. Йдеться про польоти, які авіаперевізник вимушено скасовував через поширення коронавірусу. Загалом за вказаний проміжок часу компанія обробила понад 210 тис. звернень, повідомляє її пресслужба.

За три місяці літа МАУ сплатила пасажирам майже $10,6 млн.

У компанії нагадали, що клієнти мають змогу окрім варіанту із грошовим відшкодуванням за скасовані рейси, також безкоштовно переоформити квитки або отримати промокод на суму вартості нездійсненого рейсу (діє 2 роки з часу виписки).

Контекст. Минулого місяця Рада національної безпеки та оборони України (РНБО) доручила уряду врегулювати ситуацію з боргами компанії перед аеропортом «Бориспіль» і держпідприємством обслуговування повітряного руху «Украерорух». Тоді секретар РНБО Олексій Данилов не виключив, що з огляду на ситуацію, МАУ може взагалі припинити свою роботу. За різними підрахунками, компанія винна Борисполю близько 500 млн грн, «Украероруху» — 1,2 млрд грн. Однак це ще далеко не все – сумарні зобов’язання та забезпечення МАУ складають 20,6 млрд грн. Деякі аналітики вже напророкували авіаперевізнику долю іншого активу Ігоря Коломойського – збанкрутілого «Аеросвіту».

Тим часом у самій МАУ запевнили, що наразі її фінансовий стан є «максимально стабільним і ефективним». Компанія відзвітувала про прибуток у розмірі 21,7 млн грн за перше півріччя 2021 року, тоді як 2019 рік вона закрила зі збитком у 4,5 млрд грн.

Читати на The Page