Віце-президент компанії Boeing Ерік Ліндблад, який керував процесом складання Boeing 737 MAX в місті Рентон, залишить компанію після двох катастроф літаків цієї моделі.
Про це повідомив президент Boeing Commercial Airplanes Кевін Макалістер, пише The Seattle Times.
Сам же Ліндблад заявив, що ще влітку минулого року планував вийти на пенсію, але «не міг втратити можливість приїхати попрацювати в Рентон».

Місце керівника програми Boeing 737 MAX займе Марк Дженкс, передає агентство Bloomberg.
Також через ситуацію з Boeing 737 MAX пішов у відставку співзасновник і генеральний директор Norwegian Air Бьорн Кьос, повідомила пресслужба компанії. Він керував компанією 17 років. Річ в тім, що на фінансових показниках компанії негативно позначилась запровадженна у квітні заборона польотів літаків Boeing 737 MAX, яких у парку перевізника налічується 18.
Ліндблад пропрацював у Boeing 34 роки. З серпня 2018 року керував складанням літаків 737 MAX в місті Рентон. Перший крах Boeing 737 MAX стався через два місяці після його призначення. Катастрофа сталася в Індонезії з літаком компанії Lion Air. В результаті загинуло 189 осіб. У березні в Ефіопії розбився літак Ethiopian Airlines, загинули 157 осіб. Після другої катастрофи всі авіакомпанії, які закупили Boeing нової моделі, відмовилися від його використання, а деякі замовники розірвали контракти.
Контекст
- Після припинення поставок Boeing 737 МАХ аналітики знизили свої прогнози щодо постачання цієї модифікації літака.
- У червні на авіасалоні в Парижі авіакомпанія спочатку не отрималажодного замовлення на літаки. Проте пізніше Міжнародна консолідована група авіакомпаній (IAG) підписала листа про наміри замовити 200 літаків Boeing 737 Max.
- Через проблеми з літаками 8 липня із Boeing розірвав контракт лоукостер Саудівської Аравії.
- Аналітик інвестиційного банку Jefferies Шейла Кахіаоглу повідомила, що у 2019 році Boeing поставить близько 236 моделей літаків, у той час як у 2018 році ця цифра склала 580 одиниць.
- Втім, у червні власник British Airways заявив про наміри замовити 200 літаків Boeing 737.
- За даними Reuters, авіакомпанія в першому півріччі скоротила виробництво своїх Мах-jet на 37% і може втратити звання найбільшого в світі виробника літаків.