Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

МВС замовить у «Антонова» партію Ан-178. Що відомо і чим цікавий новий український літак

Фото: ДП «Антонов»

Фото: ДП «Антонов»

Міністерство внутрішніх справ України восени замовить у «Антонова» 13 нових транспортників Ан-178. На сьогодні у світі існує тільки один літаючий екземпляр цієї моделі. The Page вирішило зібрати найцікавіші факти про нього.

Замовлені літаки отримає Нацгвардія, яка зможе використовувати їх для різних цілей — починаючи з десантування і закінчуючи перевезеннями, заявив міністр МВС Арсен Аваков на найбільшому міжнародному авіакосмічному салоні Paris Air Show у французькому Ле-Бурже.

Також Ан-178 отримає Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) для пожежогасіння та рятувальних операцій. Перший демонстраційний політ нового літака намічений на осінь. А все замовлення МВС отримає тільки через три роки.

«Це перші літаки з українськими та європейськими, але без російських комплектуючих», — підкреслив Аваков.

Замовлення МВС допоможе посилити роль українського авіапрому на міжнародному ринку, переконаний глава «Укроборонпрому» Павло Букін. Адже закордонні замовники звертають особливу увагу на використання літаків всередині країни-виробника.

Втім, літак ще не повністю готовий. За словами президента «Антонова» Олександра Донця, держпідприємство ще має завершити проектування і сертифікацію Ан-178.

Чим відомий Ан-178

  • Це новий український близькомагістральний транспортний літак, який створюється на заміну Ан-12. Він сконструйований на базі Ан-158 (модифікації Ан-148). У виробничому ланцюжку задіяні близько 200 компаній з 15 країн.
  • Перший готовий Ан-178 «Антонов» показав у квітні 2015 року. 7 травня того ж року літак здійснив перший політ. Того ж дня держпідприємство підписало контракт з азербайджанською авіакомпанією Silk Way Airlines на 10 літаків цієї моделі. Ще два Ан-178 збиралась купити китайська Beijing A-Star Aerospace Technology Co. Азербайджан і Китай також мали намір налагодити серійне виробництво Ан-178 у себе. Однак далі планів (як щодо виробництва, так і щодо поставок) справа так і не зрушилась.
  • Крім цих країн, інтерес до нового українського транспортника виявили ОАЕ, Саудівська Аравія та країни Перської затоки. Також, за даними джерел агентства «Інтерфакс-Україна» в оборонному секторі, зараз «Антонов» веде переговори з європейськими країнами НАТО про спільний розвиток програми Ан-178.
  • У грудні 2015 року «Антонов» провів конкурс на вибір народного імені для літака. Найбільшу кількість голосів набрав варіант «Степан Бандера». Інформація про це викликала шквал критики з боку російських ЗМІ і політиків. Новий Ан-178 прорекламував під час засідання Ради безпеки ООН на той час постійний представник Росії Віталій Чуркін. Пізніше «Антонов» заявив, що залишить Ан-178 у міжнародній класифікації під своїм іменем і не буде присвоювати літаку окрему назву.
  • У квітні 2017 року видання «Дзеркало тижня» повідомило, що програма розробки Ан-178 фактично зупинилася — зокрема всі льотні і сертифікаційні випробування, а підготовка до його серійного виробництва навіть не починалась.

Чим цікавий Ан-178

  • Новий український транспортник може бути модифікований під абсолютно різноспрямовані потреби: військові, цивільні вантажні, пошуково-рятувальні, медичні.
  • Ан-178 здатний перевозити до 18 тонн вантажу і працювати на тих самих аеродромах, що і Ан-12, в тому числі на ґрунтових злітно-посадкових смугах.
  • Транспортник пристосований до перевезення всіх існуючих у світі типів пакетованих вантажів — у контейнерах і на піддонах. У тому числі Ан-178 може перевозити морські великовантажні контейнери 1С і армійські позашляховики. За оцінками фахівців, у ряді регіонів також може стати сучасною заміною франко-німецького військово-транспортного літака С-160.
  • Ан-178 може літати у складних метеоумовах з аеродромів, розташованих в діапазоні географічних широт від 73° північної до 55° південної.
  • Максимальна дальність польоту залежить від навантаження: без вантажу — близько 5 тис. км, 10 тонн — 3,7 тис. км, 15 тонн — 1,4 тис. км, 16 тонн — 1,3 тис. км.
  • Довжина Ан-178 — 32,2 метра, розмах крила — 30,6 метра. Максимальна висота польоту — 12,2 км. Максимальна крейсерська швидкість 825 км на годину.
  • Ан-178 може перевозити до 90 солдатів або 84 парашутиста.
Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
Фотогалерея
1.png
3.png
5.png
4.png
2.png
7.jpg
9.jpg
6.png
8.jpg
1.png Thumb 3.png Thumb 5.png Thumb 4.png Thumb 2.png Thumb 7.jpg Thumb 9.jpg Thumb 6.png Thumb 8.jpg Thumb
Коментарі
Всі новини