Український державний центр радіочастот (УДЦР) підтвердив факт блокування дзвінків з фіксованих номерів «Укртелекому» на номери колишніх абонентів lifecell, які покинули оператора в рамках послуги перенесення номера (MNP).
Про це повідомила компанія «Укртелеком», яка і виявила випадки непроходження викликів на номери. Під час детального аналізу встановлено, що блокування дзвінків відбувається з боку комутаційного обладнання lifecell. Подібні дії оператора порушують чинні рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, про заборону блокування трафіку і створює умови для недобросовісної конкуренції серед операторів.
В «Укртелекомі» також нагадали, що неодноразово закликали lifecell до досягнення компромісу щодо умов передачі голосового трафіку абонентів, які скористалися MNP. Компанія вимагає припинити штучні блокування, що обмежують можливості майже 1,5 тис. абонентів, які, за даними УДЦР, вже пішли від lifecell.

Компанія відправила відповідного листа Нацкомісії і готова до переговорів із залученням представників регулятора.
Також наголошується, що між компанією «Укртелеком» та операторами Vodafone (Україна), «Київстар» немає проблем у передачі трафіку абонентів, які скористалися послугою MNP.
З 29 травня Нацкомісія проводить перевірку оператора мобільного зв’язку «Київстар» у зв’язку із заявами інших операторів про те, що компанія не відпускає абонентів в рамках послуги MNP.
З 1 травня 2019 року в Україні почала працювати послуга перенесення номера — MNP. Це можливість для будь-якого абонента перенести свій номер з мережі одного оператора до іншого. Законодавчо вона існує в країні з 2010 року, але запущена тільки зараз.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також