Авторинок у червні: тішить більше, ніж збірна з футболу

За пів року 2021-го авторинок України зріс на третину. Фото: Hyundai

Перший місяць літа підтвердив позитивну динаміку, яку ринок нових легкових автомобілів демонстрував упродовж усієї весни. У червні було зафіксовано 8,8 тис. первинних реєстрацій проти 8 714 у травні, 9 763 — у квітні та 9 056 — у березні. Як порівняти з аналогічним місяцем минулого року, ринок зріс на 24%, а починаючи із січня — на 32%.

Склад трійки лідерів не змінюється другий рік — на арені все ті самі Toyota, Renault і Kia. Але якщо двоє перших постійно відбирають один в одного першість, то відставання корейського бренду стає дедалі істотнішим. А охочих пробитися до топ-3 більшає: цього року за право наблизитися до лідерів сперечаються, постійно ротуючись, Skoda, Hyundai, Nissan, Volkswagen, Peugeot і Mitsubishi.

Прорив місяця зробили Suzuki і Lada, збільшивши свою ринкову частку на 39% і 22% відповідно. Антирейтинг очолив Citroen, чиї продажі впали на 27%.

«У червні нормалізувався склад популярної моделі Suzuki, що дало можливість отримати хороший результат на тлі нашої вигідної цінової пропозиції», — прокоментувала сплеск продажів Олена Клочко, комунікаційний менеджер Suzuki Ukraine.

Авторинок України в червні 2021 року. Таблиця: AUTO-Consulting

З-поміж преміумних брендів кращим знову став BMW, обігнавши Mercedes, Lexus і Audi.

Але вже цього місяця ситуація може докорінно змінитися на користь бюджетних автомобілів із мінімумом електронних компонентів. Річ у дефіциті напівпровідників, через які світові гіганти на кшталт Hyundai-Kia і General Motors змушені зупиняти виробництво.

«З огляду на дефіцит напівпровідникових компонентів і відповідно затримку з постачанням автомобілів, компанія вирішила зосередити свої зусилля на продажах тих моделей, які криза зачепила менше», — пояснює ситуацію маркетинг-директор Тарас Лопачак.

Читати на The Page