Volkswagen припинить гнати: автогігант іде з автоспорту

Фото: VW

Фото: VW

Штрафи за «дизельгейт» змусили VW заради підтримання курсу на «еру електромобільності» закрити всі перегонові програми.

Один із найактивніших «спортсменів» в історії автомобілебудування вирішив згорнути всі свої програми. Причина — брак ресурсів для розвитку сімейства електрокарів ID, яке через десять років має стати панівним у модельній лінійці гіганта. Так німцям відгукнулися багатомільярдні штрафи за шахрайство з програмним забезпеченням дизельних двигунів. Обіцяна в розпал «дизельгейту» (VW-Abgasskandal у німецькомовній пресі) програма на глобальну електрифікацію, як виявилося, потребувала куди більше ресурсів, ніж розраховувалося спочатку.

За минулі чотири роки Volkswagen уже поклав на вівтар екології кілька напрямків. Черговою жертвою став перегоновий підрозділ.

Telegram Logo
Фото: VW

Фото: VW

Усе настільки радикально, що під ніж секвестрування витрат потрапив навіть надуспішний проєкт електричного боліда ID R, який виграв головні гірські перегони світу «Пайкс-Пік» і встановив безліч рекордів на «Північній Петлі» Нюрбургринга.

Сьогодні «батарейне» сімейство, що створюється на персональній платформі MEB, складається тільки з двох моделей — сітікара ID.3 і кросовера ID.4.

Увесь персонал Volkswagen Motorsport GmbH (169 інженерів, конструкторів і менеджерів), що базується в Ганновері, переїде до головного офісу компанії у Вольфсбурзі й буде інтегрований у її численні підрозділи. У які саме? «Глибокий технічний досвід співробітників автоспортивного підрозділу й ноу-хау, отримані в рамках проєкту ID R, залишаться в компанії, — прокоментував ліквідацію доктор Франк Вельш, член правління Volkswagen AG. — Вони допоможуть нам створити майбутні ефективні моделі із сімейства ID».

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Поки незрозуміло, хто тепер займатиметься розробленням заряджених версій звичайних «фольксвагенів» і перегонових модифікацій на кшталт Polo GTI R5 і Golf GTI TCR. Відомо тільки, що виробництво «п'ятірки» припиниться наприкінці року, а ось випуск запчастин для обох моделей триватиме.

Довідка The Page:

Спортивне відділення Volkswagen Motorsport існувало в структурі материнської компанії з 1966 року, але тільки 1979-го його вивели в юридично самостійну одиницю. Спершу «дочка» займалася не стільки підготовкою перегонової техніки та участю в різних чемпіонатах, скільки проведенням мономарочних серій у ралі, турингу й молодших «формулах». У послужному списку Volkswagen Motorsport чотири перемоги в ралі-рейді «Дакар» (1980, 2009-2011 рр.), вісім чемпіонських титулів у WRC (2013-2016 рр.) плюс ціла низка золотих нагород у кузовних і ралі-кросових серіях.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини