Facebook Pixel

Тест-драйв Mazda CX-3: п’ять приводів купити найменшу «матрьошку»

За 661,3 тис. грн ви отримуєте кросовер із «вічною» зовнішністю, унікальним двигуном і азартною керованістю.

1. Зовнішність

Зайдемо з козирів. Дизайн — головна перевага паркетника. Навіть сьогодні, через чотири роки після виходу на ринок, він виглядає актуальніше за конкурентів. Спасибі директору з дизайну Дереку Дженкінсу, який завбачливо закрив ще на стадії макетів «усі ексцентричні рішення — їх і так вистачає».

Унаслідок вийшла довгограюча зовнішність. І пропорційна, з чим у класі просто біда. Дивлячись на «трійку», важко повірити, що вона будувалася на базі такої крихітки, як Mazda2. Одним словом, дизайнерська концепція Kodo (з яп. «Енергія в русі») прекрасно працює і на малих архітектурних формах — «трійка» виглядає, як CX-5, що сів на дієту.

Фото: Сергiй Суховський

Фото: Сергiй Суховський

Тест-драйв Mazda CX-3: 5 приводів купити найменшу «матрьошку»

2. Двигун

Не менш важливим козирем є силовий агрегат. Мало того, що ви не знайдете в класі 2-літрових моторів, так він ще й унікальний. Але не тільки тому, що є єдиною альтернативою дауншифтингу. У 2.0-SkyActiv-G рекордна для бензинових двигунів ступінь стиснення (14,0:1), що дозволяє отримувати гідні показники без турбін і нагнітачів. Залежно від налаштувань він може видавати 121/150 к. с. і 204 Нм. А комбінація систем рекуперативного гальмування E-Loop і start-stop наближають апетити бензинового мотора до свого дизельного аналогу.

3. Керованість

На CX-3 не тільки приємно дивитися, ним приємно керувати. Незважаючи на кросоверні нюанси на зразок високого кліренсу, на дорозі він так само азартний, як і Mazda2. Завішений центр ваги компенсується повнопривідною трансмісією і фірмовою системою G-Vectoring Control. Вона жонглює крутним моментом у залежності від швидкості, кута повороту керма і діючих на автомобіль прискорень, допомагаючи заправляти автомобіль у повороти.

Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Mazda CX-3: 5 приводів купити найменшу «матрьошку»

4. Місткість

На перший погляд, говорити про зручність автомобіля, створеного на базі мікролітражки, — утопія, крутіша за томасморівську. Здавалося б, довгий капот, похила лінія даху, 350-літровий багажник не дають жодних шансів розміститися навіть чотирьом, не кажучи вже про квінтет. Але японці заморочилися і з конструкцією крісел, і з діаметром керма, і з формою центрального підлокітника, розмістивши пасажирів, що попереду, з відносним комфортом. Ззаду — хоч не пишно, та затишно. Якщо маєш бажання, можна їхати — я зі своїми 190 см сів із невеликим проміжком. Приємна несподіванка — обробка салону. Панелі підігнані акуратно, зазори скрізь однакові, матеріали не дешеві. Так, у цьому сегменті пластик всюди жорсткий, зате інтер'єрники відтягнулися на поєднанні фактур і кольорів. Шкіра, дерматин, замша, алькантара — і все це скомпоновано так, немовби, над інтер'єром працювали в MINI або DS.

Фото: Александра Ершова

Фото: Александра Ершова

Тест-драйв Mazda CX-3: 5 приводів купити найменшу «матрьошку»

5. Ціна

Так, часом автомобілі марки Mazda досить недешеві. Але справа у відсутності у неї «порожніх» комплектацій, якими грішать китайські й європейські бренди заради можливості заявити наднизьку ціну. Чисто маркетинговий прийом — насправді купити компакт за такою ціною неможливо. У нашому ж випадку за стартові 661,3 тис. грн ви отримуєте унікальний за мірками класу автомобіль із 2-літровим 121-сильним мотором, 6-ступінчастим «автоматом» і великою кількістю електронних асистансів. Версія з не менш унікальною в субкомпактному класі повноцінною трансмісією 4х4 і 150-сильним мотором коштуватиме на 37,4 тис. дорожче, але все одно впишеться в психологічні рамки 700-тисячного цінника. @material: https://thepage.ua/style/life-style/mazda6-rubinovyj-hirosimskij-yaguar

Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Тест-драйв Mazda CX-3: 5 приводів купити найменшу «матрьошку»


Подякувати 🎉